Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25g verse High Hawains truffel trip

25g verse High Hawains truffel trip

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
Vrijdag 7 Juli 2023 Truffel Trip High Hawain
Wilde altijd al eens truffels of LSD gebruiken. Heb dit eigenlijk nooit gedurfd omdat ik vaker psychotisch ben geweest in het verleden.
Vandaar altijd de rol als 'tripsitter' gehad... EN ook zeker mensen echt fout zien gaan op magic mushroom.... maarja??
Je blijft toch nieuwsgierig. Vandaar toch voor de grap eens een pakje gekocht en geprobeerd.

25gram verse truffels high hawains uit de koelkast van de smartshop

Conclusie:
Heb het uitgebreid beschreven hieronder voor als je wil weten hoe de trip verliep.
Kort samengevat. Het was zeker niet verkeerd en ook zeker voor herhaling vatbaar!
MAAR het was absoluut niet wat ik er van verwacht had...

Zoals net beschreven ben ik redelijk gevoelig voor hallucinaties en krijg dan ook bij XTC / 3MMC / MDMA lichte visuele effecten, wazig zicht af en toe, lichtflitsen, kleurtjes en enorme versterking van kleur / geluid / licht / aanraking enz.... Dit was dus nu eigenlijk precies hetzelfde met deze mushroom trip die ik nu had.
Wel natuurlijk zonder het opgepepte en energieke gevoel.

Opzich super!! lekker tripje gehad zonder de kater of dinsdagdip....

OK dus wat viel er tegen?

Ik had echt wel een beetje gehoopt op roze olifanten die door de kamer dansen en blije hippie lavalampen met
Indian tantra printjes die dan voorbij komen rollen op mini rollerschaatsjes.. dat was dus absoluut niet het geval.

Heb eigenlijk alleen lichte hallucinaties en visuele vervormingen ervaren.

Denk zelf dat dit eraan ligt dat ik 3uur ervoor uit eten ben geweest (geen alcohol gedronken!) maar dus wel volle maag had.
EN de inname van de shrooms ging ook niet helemaal lekker... op advies heb ik thee gezet van 15gram verse high hawains.
Opzich leek dit ideaal... Theetje zetten klinkt top? Maar duurde echt super lang voordat ik überhaupt iets begon te voelen.
En heb dan ook na 2 uur uit ‘wanhoop’ 15gram truffels zo direct opgegeten....

Dus de grote vraag is wel....
Heeft de thee überhaupt effect gehad? Of is deze ‘lichte’ trip nu volledig gebaseerd op 10gram truffels? Zoja XD Top spul!
Eigenlijk was het super lekker en prettig.. en misschien ook eigenlijk wel heftig genoeg.
Maar ik wil dit echt zeker nog eens ‘goed’ overdoen....
25
Mushroom trip verloop
23:00 thuis gekomen van een etentje. Op advies kies ik ervoor om thee te zetten.
2:00 pas twee uur later begin ik heel licht een stoned en warm gevoel te krijgen...
2:30 uit frustratie heb ik 15gram verse truffels los opgegeten. Tja je wil toch de trip redden?
3:15 wanneer ik opsta en begin te lopen gaat alles heel licht wel beetje spacen.. ‘slow motion effect’
3:20 Alles voelt steeds lekkerder... merk wel heel duidelijk dat ik ook moe/sloom word.
3:30 Ergens voelt dat beetje als saai....?

3:45 DUS Ik ga naar buiten! en trek mijn oranje werkjas aan.. Voelt eigenlijk super boring... Er gebeurd weinig buiten.... Pas wanneer ik bij de autoweg oversteek zie ik hoe mooi het licht van de straat verlichting en de stoplichten dansen in het donker..

Dan hoor ik een paar auto’s in de verte aankomen.... en het licht van de koplampen schijnt op mijn werkjas. Kijk naar beneden en zie dan ineens dat heel mijn lijf aan het sprankelen is en zie dat ik helemaal gekleed ben in fel oranje.... wanneer ik met mijn voeten stamp voel ik de zwaarte van de aarde en op dat moment voel ik de wind langs de jas glijden.... voelde alsof alles één was, de weg, de straatverlichting, de wind, tempartuur en werkkleding en de auto’s... voelt echt als een openbaring. Dit is precies het gevoel wat ik wil ervaren!!! tegelijkertijd ziet het licht van de stoplichten en straatverlichting er super mooi uit alsof ik over een kermis of attractie park loop....

Inmiddels begint het gevoel zich wel heel licht een beetje om te slaan... Beetje licht paranoïde. wanneer ik langs een steegje loop heb ik telkens een soort schrik effect dat er iemand zou kunnen staan of iemand iets naar me zou kunnen schreeuwen.....

Vlak daarna zie ik in de verte van een winkelruit een oranje blur die steeds groter word en dichterbij komt.... dit voelt echt wel even eng/onwennig maar redelijk snel erna realiseer ik me opeens dat ik dat natuurlijk zelf ben... en daarmee valt er ook gelijk een super warm gevoel over me heen... gevoel van volledige acceptatie en controle... paranoïde gevoel is daarmee ook gelijk verdwenen.

4:45 ben weer thuis en heb het gevoel dat ik echt lekker buiten ben geweest en het gevoel van de wind en de visuele effecten van al de verlichtingen die ‘buzzen’ nog lekker na.. ben op de grond gaan liggen en vooral het zachte materiaal van de werkjas voelt alsof ik continue lekker geknuffeld word..... had echt uren zo willen liggen...

5:00 daarna gaan slapen.... Echt super lekker gedroomd.... kreeg eigenlijk pas in mijn dromen de psychedelic swirls / kleurtjes / new age beelden die vrijwel iedereen associeert met het gebruik van mushroom......

Dus lekker tripj! Wel zonder roze olifant(jes)...
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
Volgende keer op een lege maag doen, en als je er thee van zet niet de truffels toevoegen als het water nog kokend heet is maar beetje aflaten koelen. (psilocybin kan door de hitte kapot gaan)

Verder is het een natuurproduct en kan de hoeveelheid psilocybin verschillen.

Zelf had ik op 22g verse high hawaiians echt een zieke trip gehad meest visuele trip ooit en dacht dat een helikopter een ufo was met aliens. gezichten in bomen. en regenboog fietspaden. hiëroglyfen, piramides, batik patroontjes.

Verder misschien in gaan zonder verwachting want als je het doet om roze olifantjes te zien die ik ook niet zag dan kan het teleurstellend zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."