Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Formshift zei: Christiaan18 zei: maar dat is wel handig gewoon in smartshop te kopen? Klik om te vergroten... Hij zei dat ie ze van 'een gozer' had gekocht... Dus hij heb ze niet in de smartshop gehaald, maar dat maakt nie duidelijk of je ze wel KAN kopen in de smartshop :P Klik om te vergroten... Zou wel BOEM master wezen als je ze daar kunt kopen! als ik daaraan kan komen gaan we meteen wandelen"
"spacekonijn zei: ach, als je ze niet wilt eten omdat ze zo vies zijn. gewoon drogen , dan heb je ze binnen no time weg Klik om te vergroten... Als ze droog zijn.. zijn ze nog niet te eten.."
"Die vroeg hem of hij een fiets voor 5 euro wil kopen!"
"Ik heb dit jammer genoeg nog maar 1 keer ondervonden... Kan je wel vertellen dat het Master master is! Het gevoel dat je krijgt is niet te omschrijven! daarom raad ik je het aan!"
"Bong van Bamboe en kokosnoot Hey lui.. Persoonlijk vind ik het master om een bong met een bamboestok te hebben. Het schijnt gezonder te zijn.. (niet dat het mij wat uitmaakt) en er zit een boem lekkere smaak aan ik heb een master bong gemaakt van bamboe en van een kokosnoot ! Wat heb je nodig.. een holle ronde bamboe stok (30 cm lang en doorsnee 5/6 cm) is genoeg.. Een grote kokosnoot. een Cone. Stukje tuinslang. en iets dat waterdicht is en plakt.. ik gebruik zelf surfwax.. (kan volgens mij ook wel waterdichte lijm). Hoe zet je hem inelkaar: pak je kokosnoot en maak hem helemaal schoon (alle haren van de kokosnoot af totdat je een mooie harde gladde buitenkant hebt) makkelijkste en mooiste is slijpen met een mesje. Maar denk erom dat de noot niet scheurt! Dan heb je in een kokosnoot 3 gaatjes waar je het melk uit kunt halen. Maak deze open en laat het melk eruit lopen. Dan maak je van die 3 gaten 1 groot gat zodat je bamboestok erin past. Denk om scheuren! Als je dat gedaan hebt moet je alle kokos dat in het midden van de kokosnoot zit eruit halen.. Kan ook gewoon met een mesje.. Maar denk weer om scheuren! Dan moet je aan de zeikant van de kokosnoot een gaatje maken waar je stukje tuinslang in past. PAS OP doe dit gaatje niet te laag! anders loopt het water eruit! en denk weer om scheuren in het hout! Stop dan je Stukje tuinslang erin, zover dat het stukje tuinslang bijna de bodem raakt van de kokosnoot. Plakt de tuinslang dan vast met lijm/wax zodat hij vast zit en er geen lucht langs de zeikant van de tuinslang komt Nu pak je je bamboestok en je maakt in het midden van de stok een klein gaatje (shotgun) die je dicht kunt drukken met je een vinger. Dan stop je de stok in het grote gat van de kokosnoot. Plak dit ook weer zo vast dat er geen lucht aan de zeikant langs komt. Als je dat hebt gedaan heb je een prachtige kokosbong Sorry voor spelfouten of wat dan ook.. als er iets mist of je begrijpt iets niet. pm me dan maar.. mischien maak ik hem snel met fotosessie erbij later Ismail."