Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Casaan zei: FOK ik ben de vloei vergeten! Na minimaal 5 minutenlang pogingen om een shaggie dicht te rollen. Dank aan MDMA Klik om te vergroten... Heb je ook weleens een shaggie bijna opgegeten omdat je niet meer wist dat ie in je mond zat? Je herkebare quote deed mij daar aan denken."
"Love is all we need."
"Als ik met mijn vrouw ergens loop dan zeg ik haar vaker; kijk wat een mooie man dan vrouw. Vrouwen zien er vaak of te goedkoop, onzeker, teveel aan uiterlijk uit, weinig wijsheid. Sommige volwassen mannen hebben zo'n authentieke eigen wijsheid uitstraling, daar hou ik van. Qua lichaam vind ik een vrouwenlichaam veel mooier en natuurlijk aantrekkelijker. voor de rest over die geaardheid topic/discussie. We zijn al zover gezonken in ons hokjesdenken realiteit dat we er zelfs een topic over openen. Die hele geaardheid ding is totaal niet relevant in mijn realiteit, we zijn enkel liefde en die is universeel."
"Het is een natuurlijke expressie van liefde. Wie zijn wij om daar over te oordelen. Beslissingen maak je trouwens ook niet als het over liefde gaat. Gevoel is er of is er niet"
"Mindless zei: We weten ergens echt wel dat het absoluut fout is om een ander mens te misbruiken, daar hebben we geen cultuur voor nodig om te bepalen wat goed en slecht is. Klik om te vergroten... Ik begrijp niet dat sommige dan nog steeds vinden dat het een geaardheid is. Bijna iedereen voelt in hun diepe menselijke hart dat het niet kloppend is. Ik hou ook van kinderen, maar als ik nooit geleerd zou hebben om liefde te geven en te ontvangen, mijn hele dopamine systeem fokt op is en mijn eigen liefde niet oké is, dan zou ik ook geen onderscheid maken tussen leeftijd. Volgens mij zou dan elk vleugje van liefde als intense liefde of een soort van waardering voelen. ik stem nog steeds voor; eerst testen voordat je kinderen groot mag brengen. en ik stem voor gelijk elimineren van een pedofiel bij ontdekking. De niet pedofiel wordt niet echt gelukkig van een leven met pedofiel en volgens mij heeft een pedofiel ook niet echt een gelukkig leven als pedofiel. Natuurlijk voel ik mee met iemand die pedofiel is want hij of zij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Maar als ik hoor dat iemand die pedofiel is vrijwilligerswerk wil doen met kinderen ook al heeft hij geen seksuele intenties dan ontwaakt er in mijn vaders hart een soort van beest. Al zie ik een verkeerde verliefde blik dan krijgt ie al een mes in zijn nek. Namasté"
"Altijd als ik de hele dag ziek op de bank zit/lig ga ik mij mening geven in zulke discussies, mijn excuses. Ik verveel mij nooit behalve als ik ziek ben. Lang leve de liefde!"
"Mindless zei: Herkenbaar. Soms zijn meningen ook vermoeiend. Ik moet ook eens wat vaker beroep doen op mijn zwijgrecht. (wink) Klik om te vergroten... Als ik me echt goed voel heb ik eigenlijk geen mening. Een mening is een ego dingetje denk ik."
"Rayyar zei: Nee hoor natuurlijk mag je een eigen mening hebben. Het kan een ego ding zijn maar dat hoeft niet. Doe je het omdat je (de 'algemene je') je aangevallen voelt of omdat je ergens van overtuigd ben. Bij jouw reactie had ik eerder het idee dat je oprecht kwaad was en dat is ook goed te begrijpen bij dit onderwerp. Klik om te vergroten... Ik irriteerde me een beetje omdat er zo relativerend over gedacht werd. Ik begrijp het wel dat het kan gerelativeerd worden. Alleen bij dit onderwerp heb ik daar geen zin in en daar voel ik mij ook niet schuldig over. Alleen ik ben nogal niet tactisch in het overbrengen van dingen soms. Ik geloof met al mijn ontwetendheid ook nog steeds dat het een stoornis is. Veel mensen zijn emotioneel mishandeld die dat niet beseffen bijvoorbeeld."
"Toetje eten wat?"
"Belladonna of Sadness. trailer:"