Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: mijn eerste ervaring van hallucinaties Bij Awakenings in het Klokgebouw in Eindhoven (echt top locatie overigens). Ik had tussen de 3 en 4 xtc pillen op (weet niet meer hoeveel ik er op had, op het moment van de verschillende hallucinaties die ik had). - Ik dacht steeds dat de ijsjes (raketjes) die mensen aten, citroenen waren en vroeg me af waarom ze daar citroenen zouden hebben. Rond half 6 kreeg ik nog een aantal muntjes van iemand die ik kende en naar huis ging, daar ging ik ook een ijsje van kopen en vanaf dat moment heb ik wel 6 of 7 ijsjes gegeten, die waren echt heeerlijk!! - We liepen naar de lockers en eet ruimte toe om geen idee wat te gaan doen, en daar stond iemand iets te eten, waarop ik naar hem toe liep en zei: Ben jij nou een stuk lamsvlees aan het eten!? Maar het was gewoon een broodje .. - Laatste was dat ik een tijdje steeds dacht dat er vlonders op de grond lagen, waar ik op moest gaan staan, waardoor ik dus heel raar ging lopen. Ik vind hallucinaties wel grappig, maar heb andere keren ook wel eens gehad dat ik steeds dacht dat ik mensen in mijn ooghoeken zag (waren meer zwarte schaduwen, waarvan ik dacht dat het mensen waren). Dat vond ik op dat moment maar irritant en soms zelf een beetje eng. Ciaoo"
"Er zouden een hoop voor, maar natuurlijk ook nadelen zitten aan het legaliseren van harddrugs. XTC zou wel gelegaliseerd mogen worden van mij persoonlijk. Het is een leuke en niet lichamelijke verslavende drug, en persoonlijker vind ik feestjes waar mensen zijn die xtc gebruiken, leuker dan feestjes waar mensen veel drank gebruiken. Van drank worden mensen sneller vervelend en agressief. Uiteraard is en blijft drugs slecht voor het menselijke lichaam, en is het altijd beter als zo min mogelijk mensen het zouden doen. Maar aangezien je toch niet meer ontkomt aan het kennis maken met drugs (via tv, internet, vrienden), zou het natuurlijk ook beter zijn als er beter zicht is op wat er verkocht word, zodat er minder tot geen rommel op de markt zal zijn. Ciao"
"Ik klapper zelf ook wel redelijk. Paar weken geleden klapperde ik (al tijdens dat ik in de bus naar huis zat van een festival) tijdens het praten en beet daardoor echt heel hard op mijn tong. Daar heb ik wel echt een week last van gehad, daar baalde ik wel van. Voor de rest hoort het er natuurlijk wel een beetje bij, maar probeer zelf ook zo goed mogelijk het te voorkomen. Soms eet ik eventjes kauwgom, maar nooit te lang. Alleen om even een frisse mond te krijgen. Ik ben me dan wel altijd bewust dat ik niet extra hard of vaak/snel moet gaan kauwen. Lekker wat drinken erbij of een ijsje is uiteindelijk nog het beste uiteraard. Ciaoo"