Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderzoeks vraagje.

Onderzoeks vraagje.

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
Immersive.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Topic mag verwijderd worden.

Blijkbaar niet zo'n success op antwoorden gekregen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Immersive. zei:
Is 0-DSMT te vergelijken hiermee, of totaal iets anders?
Klik om te vergroten...
Ik heb dit pas geleden voor het eerst onderzocht.
Ik blijf bij de "traditionele" Tramadol want die blijft opzich werken na enkel gebruik. De O-DSMT werkte na eenmalig onderzoek al niet meer en moest dus ruim 3x zoveel onderzoeken voor dezelfde uitslag als de dag ervoor.
Ik raad dit af, omdat het nogal prijzig is, ook met de kortingen die er nu zijn.

De effecten waren enigszins vergelijkbaar maar verre van Tramadol.

Als je dit alleen incidenteel zou gebruiken voor pijn, prima spul.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
4F-MPH
Is er iets krachtigers met een hogere werking dan deze?

Is 2F Keta vergelijkbaar? Is dit gewoon krachtiger?

Is 0-DSMT te vergelijken hiermee, of totaal iets anders?
Klik om te vergroten...

Je hebt hier 3 verschillende soorten stoffen te pakken. Een upper, een dissociatief en een downer. Wat wil je precies vergelijken?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah zo.

Ik denk dat je bij onderzoek altijd wel een bepaalde hypothese hebt over het resultaat. En het een beetje ligt aan wat precies je uiteindelijke doelen zijn welke stof dan het meest interessant is om te onderzoeken. Ik heb weinig ervaring met dissociatieven (Ketamine, Methoxetamine, N2O) en zo goed als nul op downer gebied. Wel veel onderzoek gedaan naar de fluor amphetamines en dergelijken.

4-fa is mijn favoriet
3-fa was de opvolger. Interessante stof. Moet zeggen dat ik de high van deze wel dusdanig intens vond dat cravings (in elk geval bij mij) op de loer lagen
2-fa Bijna een methylfenidaat of dexamfetamine achtig effect. Does the trick, voelt meer functioneel dan recreationeel.
4-fma Lijkt erg op 4-fa, voelt minder helder.
6-apb Lijkt voor mij erg op 4-fa. Verschil is dat bij 4-fa het love-gevoel na een paar uur verdwijnt en een fijne doch wat killere amfetamine high overblijft. 6-apb geeft een gelijk verdeelld love-gevoel. In hogere dosis een meer wazig en trippy gevoel.


Diverse cathinones onderzocht. Doelen niet behaald en uikomsten niet interessant.

Hoop dat je hier iets aan hebt, enjoy!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."