Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gecondoleerd Ali! Wat een verschrikkelijk verhaal. Gelukkig zijn de verslavingsinstellingen beter op de hoogte van de gevaren van een ghb verslaving. Helaas is 'het volk' nog steeds te weinig geinformeerd dat GHB verschrikkelijk verslavend kan zijn. Na mijn 2-jarige verslaving bleef ik ook nog een lange tijd een onregelmatige hartslag houden. Ik ben bij een levendbloed dokter (bloed wordt direct onder de microscoop gelegd) geweest. Daaruit bleek dat ik leverpunten had, mijn lever (en later bleek ook mijn nieren) zitten zo vol met afvalstoffen dat ze niet meer optimaal werken. Ook ik denk dat dit komt door mijn GHB verslaving. Sterkte aapie! Het is nooit te laat om af te kicken! Is je aanmelden bij een verslavingsinstelling geen optie voor je?"
"Is er iemand bekend met het middel pregabalin (lycra)? In de onderstaande link wordt dit middel beschreven en besproken. Veel mensen krijgen zware depressie klachten en blijven nog lang prikkelbaar nadat ze zijn gestopt met ghb/gbl. Dit middel zou de GABA receptoren 'herstellen' en de zucht wegnemen. Dit is de link: http://groups.msn.com/GHBaddiction/...essage=12980&LastModified=4675687084580918292"
"Flugeltje zei: Maar je receptoren geraken enkel beschadigd bij constant ghb gebruik. Klik om te vergroten... Klopt, vooral in de UK en de US nemen mensen dit middel. Het verlicht de verschillende klachten die mensen nog hebben na een flinke ghb/gbl verslaving van een paar jaar. Hier in Nederland hoor ik er niks over, ook de verslavingsinstellingen zijn er niet mee bekend. Toch jammer! Veel mensen vallen toch weer terug en dit middel remt blijkbaar ook de 'zucht'."
"Hier een leuk artikel over dramamine in de oorlog: http://www.battledetective.com/battlerelic7.html"
"Herkenbaar allemaal. Ik ben zelf 4 weken terug uit een afkickkliniek na 2 jaar verslaafd te zijn geweest aan GHB. Ik ben echt door een hel geweest en had de keuze: afkicken of sterven Steeds maar angstaanvallen, verschrikkelijk trillen, ijskoud en later weer verschrikkelijk zweten. Ik de kliniek wordt je geholpen met valium, wat een beetje verlichting geeft. Ik ben nu 5 weken vrij van ghb en mijn darmen beginnen nu pas weer een beetje te werken. Ik de kliniek vertelden ze mij dat de afkick van GHB (vooral als je zo lang verslaafd bent) levensgevaarlijk is. Eerst stoppen de nieren en lever en later je hart, vandaar idd het afbouwen (heel belangrijk!). Ze noemen het 1 van de zwaarste afkick die ze hebben kennen. Pas op met alcohol! Dit is ook een downer en zorgt ervoor dat de afkick juist langer duurt! Je lichaam blijft vragen hierdoor. Ik ben zelf ook nog nerveus, soms angstig en geiriteerd maar moet het maar uitzitten... Het is een lekkere drugs maar wees er please voorzichtig mee!"
"Heel erg herkenbaar Mrs. G. Ik had enorm vette huid met grote porien door de ghb. Ook had ik 11 kilo vocht bij mij door het zout in de ghb Ik sliep ook bijna niet meer en daardoor kreeg ik steeds meer angstaanvallen. Valium heeft mij geholpen om weer wat bij te slapen voordat ik werd opgenomen. Ik kan je alleen maar aanraden om hulp te zoeken, ik ben opgenomen geweest bij Novadic Kentron en zonder hun hulp was het mij nooit gelukt! Sterkte! en je kan mij altijd pb'en."
"Ik was toch echt 11 kilo lichter toen ik uit de afkickkliniek kwam. Ik verloor ook 2 weken veel vocht uit mijn handen en voeten...erg irritant! Een harde bolle buik had ik ook Mrs. G, balen is dat! Ik probeerde ook vanalles maar niks hielp ertegen. Ik was ook vaker thuis gestopt maar idd het niet slapen en de doodsangsten zorgden er weer voor dat ik ging gebruiken. In de kliniek heb ik 4 nachten slecht geslapen maar daarna ging het al snel beter. Je wordt daar echt goed geholpen, ook met slapen en angsten. Het feit dat ik wist dat ik in de gaten werd gehouden gaf mij al wat rust (je ligt ook op een kamer met camera bewaking). Ik ben nu ruim 2 maanden clean en alles gaat goed. Ik ben nog wel veel moe maar dat is niet gek na zo'n lange tijd bijna niet slapen. Ik slaap nu weer heerlijk!"
"Ik heb een fikse verslaving van GHB achter de rug. Hieruit concludeer ik dat ik verslavingsgevoelig ben. Nu zit ik met het volgende 'luxe' probleem: Zo eens in de 2 maanden ga ik naar een feest, hierbij gebruik ik meestal XTC. Het gevoel van XTC doet mij niet echt veel meer en ik zou eens een keer speed willen proberen om te gebruikten op een feest. Is dit 'verstandig' om te doen? Ik lees vaak dat speed ook verslavend werkt nl."
"Dank je voor jullie reacties! Ik denk dat ik inderdaad maar opzoek ga naar een ander middel om te feesten. XTC vind ik totaal niet verslavend werken maar ik had al zo'n vermoeden dat speed toch net op een andere manier werkt."
"Een juiste quote ExceptionalInsight! Ook ghb vond ik leuk voor af en toe... mieketje zei: en dan heb je zoiets van: "achja, een lijntje kan geen kwaad.... dan voel ik me beter in mn vel, of dan is alles wat aangenamer, niemand die iets merkt...." Klik om te vergroten... Vooral deze zin heeft mijn verslaving bij ghb in de hand gewerkt. En nu ik dit lees kan dit speed ook bij mij veroorzaken Bedankt voor jullie reacties!! Ik blijf er vanaf en ga eens een lange pauze lassen in mijn xtc gebruik. x"