Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nja, heb net ff alles gelezen maar ik wil de HA gewoon niks vertellen ivm curator en dat soort zaken waarmee ik liever niet te maken wil krijgen. Dan krijg ik het gevoel dat anderen over mij beslissen en dat wil ik ABSOLUUT niet. Mindless zei: Echt wat een types hier de laatste tijd. Klik om te vergroten... Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook. v.perspectief zei: Textbook example van een verslaafde, mama mia. Klik om te vergroten... Ik zie het niet zo, het is voor mij meer een gevoelsdifferentiatie die leuk en prima aanvoelt. Alleen neemt 'leuk' wel steeds meer af maar daarvoor zijn die pauzes van af en toe."
"Update: Testresultaten van de speed binnen waar ik duizelig van werd: 46% speed(amfetamine), 21% cafeïne en de rest is vulstof. Denk dat ik teveel had genomen dus. Ei-Salade zei: Even iets ironisch ertussen Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel. Klik om te vergroten... Ik sta daar niet onder, ik zei dat ik bang ben als ik mijn speedgebruik wel aangeef bij de HA dat dat dan wel gebeurt. En dat wil ik juist voorkomen."
"Manu76 zei: Je moet snel iets anders gaan studeren lijkt me, anders gaat dit helemaal mis met je! Welk jaar zit je in? Misschien kun je nog switchen naar bedrijfskunde en kun je nog wat van je leven genieten. Ik zeg dit vooral omdat je met je "bijnaam" icm met je gedrag, het gevoel geeft, dat je helemaal aan het verdwalen bent @Ikwordtnietoud. Hoe kun je zo makkelijk doen over 8 weken harddrugs en een weekje pauze als je nog zo jong bent? Klik om te vergroten... Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug. En hoezo zou ik iets anders moeten studeren? Ik heb gewoon iets makkelijks gekozen voor een papiertje, het boeit me niet echt waar ik beland. Als het maar niet op straat is en met nat poeder. En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten. Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne. Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert. En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne."
"Hoi, Kleine vraag. Welke research chemical lijkt het meest op diazepam? Ik dacht dat ik het niet ging combineren met speed maar door de arts kreeg ik XANAX en diazepam voorgeschreven door mijn slapeloosheid door de speed(wat ik er uiteraard niet bij heb verteld) maar heb iets meer nodig. Vooral van die diazepam. Anders wordt ik echt onrustig. Dat kan door de speed komen maar ik heb dat nodig om op te staan omdat ik naar de hogeschool moet met trein en ik daarnaast werk in een cafe voor minimumloon. Pls help."
"Zeebats zei: Bromozolam Klik om te vergroten... Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel"
"Hi, Dit is mn eerste post op dit forum, lezen was hier leuk maar had nooit echt de behoefte om een account te maken en iets te plaatsen. TOT NU. Afgelopen 4-5 weken gebruikte ik 2FA. In totaal heb ik er 4 gram van dat spul doorheen gejast. Als ik de dagen tel die ik heb gebruikt zijn dat er 27-2=25(Heb 2 dagen pauze genomen tussendoor). dat komt neer op gemiddeld zo'n 160 mg per dag. Lijkt veel maar doordat mijn tolerantie in de 1e week al door het dak ging merk ik dat niet zo. Gebruik nu meestal 80 mg tijdens school(HBO) en 100 mg als ik daar klaar ben. Hoewel, ik kreeg in de 2e week echt een ENORME druk op mijn borst. Onregelmatige hartslagen, het gevoel dat mijn hart niet synchroon klopt en af en toe hele erge steken. Ben toen diezelfde dag naar de dokter gegaan. Heb die dag de andere 100 mg niet bijgenomen dus het was al uitgewerkt toen ik bij de dokter was maar de druk hield echt hevig aan. Huisarts heeft een ECG afgenomen maar daar kwam niks uit. Ook geen onregelmatige hartslagen, dat lijkt trouwens vooral een bijwerking te zijn van de stimulatie zelf maar ik maak me meer zorgen over de erge druk en kloppende gevoel dat ik op de borst krijg. Ik blijf gebruiken voor de komende week en dan ga ik een pauze nemen, o.a. ivm deadlines die ik heb. Moet er ook bij zeggen dat ik er tussendoor 50 mg 2FMA en 200 mg 4FMA doorheen heb gejast. Mijn vraag is dus wat jullie als advies geven dat ik nu doe, en wat zou de pijn eventueel kunnen zijn? Het hield namelijk ook aan in de dagen dat ik rust nam. Als nieuwe gebruiker van dit platform heb ik natuurlijk de voorwaarden goed gelezen en gezien dat je niet mag speculeren. Dus moet ik mijn vraag eigenlijk verwoorden in: Welke mogelijke cardiotoxische effecten kan 2FA hebben en komt dat overeen met mijn klachten? Ik wil natuurlijk een goede bron erbij hebben en de reden dat ik dit vraag is om te kijken of er iemand is die iets soortgelijks meemaakt en misschien dat ik een wetenschappelijk artikel over het hoofd heb gezien(wat me vrij stug lijkt gezien de bezochte websites). Van 2FMA heb ik wel wat onderzoeken gelezen dat de metabolieten daarvan best cardiotoxisch en neurotoxisch zijn maar gezien de dosis dat ik het 1 keer tussendoor deed denk ik niet dat het veel invloed gehad zou kunnen hebben. Verder was er echt bar weinig te vinden over 2FA en leken sommige onderzoeken te suggereren dat het op dezelfde manier uitgescheiden wordt als het erin gaat. Maar goed de onderzoeken gaven aan dat er een vermoeden is en nog niet wetenschappelijk is bewezen waar ik dus naar zoek."
"LeoFla zei: 2-FA is inderdaad weinig onderzocht, maar het is altijd interessant om studies naar gerelateerde, maar beter bekende stoffen eens te bekijken (zoals bijvoorbeeld 4-FA). Klik om te vergroten... thx voor je reactie, heb niks aan de huisarts gemeld. Maar er zit wel degelijk verschil tussen 2FA en 4FA waardoor het misschien andere metabolieten heeft. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen bioloog of scheikundige ben maar ondanks dat het isomeren zijn kan het wel anders gemetaboliseerd worden denk ik."
"dupont zei: De beste optie is stoppen. Deadlines halen met stimulanten kun je niet blijven doen. Lukt het stoppen niet, gan dan weer naar je huisarts en vertel eerlijk over je gebruik. Klik om te vergroten... Mee eens, maar die deadlines komen er deze week nog allemaal aan en zoals bijna iedere student heb ik gewacht tot het laatste moment. Ik stop a.s. zaterdag. Heb wel voorgenomen om de gram die ik nu op te maken en dan niet nog een nieuw zakje te openen. Ik weet niet of ik withdrawls moet krijgen mrja 2FA lijkt dat niet te hebben, wel beetje down maar dat is het dan vgm(als iemand al ervaring heeft met abrupt stoppen met 2FA hoor ik t graag)"
"Neo-Shulginist zei: Ik wilde al vragen waarom je 2-FA bent gaan gebruiken als medicijn. Omdat je veel druk ervaart van studeren, dus. Allereerst wil ik zeggen dat je leerprestaties juist achteruit gaan bij gebruik van stimulerende middelen. Doordat stimulerende middelen de slaap verstoren gaat je geheugen minder goed werken. Ook word je focus minder goed, zeker op langere termijn, waardoor het lastiger wordt om inzichten te halen uit de dingen die je bestudeert. Klik om te vergroten... Allereerst wil ik je bedanken voor de moeite om te reageren, ik wilde eerst ff toevoegen dat ik ben begonnen omdat ik het gewoon wilde proberen. Ik heb toen gemerkt dat mn concentratie heel erg werd verbeterd. Goed om te weten is dat dit tijdelijk is, je lichaam raakt eraan te wennen en na verloop van tijd werd het bij mij veel minder. Voornamelijk omdat ik sindsdien max 3 uur slaap per nacht(heb geen benzo's) en dat eist volgens mij zn tol gezien de pijn."
"Hallo, Opnieuw een topic over speed. Ik heb een paar maanden terug een ontzettende craving gehad naar speed. Maar omdat de laatste keer op mn 13e was had ik geen dealer. Dus ik ging toen naar van die mooie websites(research chemical vendors, designerdrugs) waar je echt alles kon halen en ben toen gegaan voor 2FA, een soort milde versie van speed. Ik ben inmiddels 19 en bijna 20 en tussen mn 13e en 19e heb ik niks gebruikt. De 2FA kwam aan en dat was fantastisch, zeker zonder tolerantie door de tijd. Uiteindelijk ben ik meer 2FA gaan gebruiken en kreeg ik er voor mijn gevoel niet genoeg voldoening uit. Ik denk dat hier mijn verslaving is begonnen. Want het smaakte echt naar meer waardoor ik op zoek ging naar een nieuwe dealer en met succes want had die 2 dagen later gevonden. Voor de duidelijkheid: ik weet niet zeker of ik een speedverslaving heb maar ik krijg het zovaak naar me toe gegooid dat ik dat wel begin te denken. Ik weet het al bijna zeker zelfs; gebruiken wanneer je voorneemt om niet te gebruiken, echt depri worden zonder en heeeeeeeel veel cravings als ik 's ochtends wakker word wanneer ik heb geslapen na 3 dagen nonstop wakker. Dus toch een verslaving denk ik, ik zag het eerst als 'gevoelsdifferentiatie' maar ik zie nu echt in dat dat het dus niet is. 5 gram gehaald op maandag en nu(7 dagen later) is dat op. Ik had NOOIT EN DAN OOK ECHT ABSOLUUT NOOIT gedacht dat het zo snel op ging. Zuiverheid getest op 62,9% dus daar ligt het niet aan. Het gekke is dat ik vanmiddag weer 5 gram heb gehaald. ALSTUBLIEFT MENSEN, hoe kom ik hier vanaf?! En voor een paar van jullie al hierover beginnen: verslavingszorg, ga maar aankloppen. Ik snap jullie dan ook maar ik voel me daar niet prettig bij, in isolatie leven, als mensen weten dat je daarheen bent geweest willen ze waarschijnlijk niet meer met je omgaan, curator die alles in de gaten wil houden en vooral de wachtlijsten die al zeggen: 'Ga maar nog een paar maanden flink gebruiken en dan helpen we je.' Ik wil met dit topic zoeken naar tips om ervan af te komen en ook mensen waarschuwen voor dit soort dingen. Alsjeblieft want dit is het niet waard, ik gebruik zoveel als ik kan maar voel me echt niet gelukkig zelfs niet na een dosis van 400 mg waar je echt gevoel hebt dat iemand je hart fijnknijpt. Herken dit op tijd mensen en stop na een avondje gebruiken ook meteen voor een paar weken. Dat klinkt heftig maar is het echt waard. En betreft de tips, ik weet dus dat ik heel moe ga worden. Dat kan ik aankomende week niet gebruiken dus heb besloten om op de 11e te stoppen van deze maand. Tot die tijd zoek ik iemand die dit ook heeft meegemaakt en bereid is om privé te chatten(uiteraard op dit forum) voor als het niet gaat. Aangezien dit resultaat is van een maandje 2FA en uiteindelijk bijna ruim een maand speed is denk ik dat verslavingszorg niet nodig is. Ik wil zelf ook stoppen. Ik heb ook geaccepteerd dat dit een verslaving is, ik word ziek van dat woord maar ik accepteer het en wil ervan af. Zeker aangezien de schade die speed kan aanrichten met betrekking tot afgifte van dopamine en ook een groot deel cardiovasculair. Ik kreeg op sommige momenten echt een druk op mn borst en een HR van 120 in rust is bij mij normaal geworden dus ik wil er echt vanaf. Thx voor elke reactie die hierop komt. HET LIEFST BEGIN JE ER NIET AAN MAAR ALS JE DAN TOCH ZO DOM GENOEG BENT REM JEZELF EN GOOI HET WEG NA DIE ENE AVOND OM VOOR 3 MAANDEN NIKS TE HALEN, WANNEER IK DAT NAMELIJK AL HAD GEDAAN WEET IK ZEKER DAT IK HIER NU NIET MEE OPGEZADELD WAS."