"Mijn probleem met coke is duidelijk...Ik vraag mij continu af is dit het nou?
Ik heb veel zuid amerikaanse dealers gehad en dat zijn niet die marrokaantjes, waar je altijd versneden troep krijgt...mar ik heb waarschijnlijk al zo vaak het beste van het beste gehad...waar veel mensen van dromen...Het probleem biju mij is ik blijf mij altijd afvragen...is dit het nou?
Ik heb met veel dealers hun private stash gedeeld, tot het moment waar je 5gr in je neus hebt...iedere keer hoopte ik weer erachter te komen, wat nou die geweldige rush zou zijn? Ik noem het een " scarfacemonet" het moment waarbij er zoveel zuivere coke op tafel ligt en dat je gewoon zegt...doe mij maar ff niet...
Dit is het moment waar de meeste cokegebruikers voor gaan, dat moment dat er zoveel pure coke op tafel ligt en dat je zegt.." Ik heb ff genoeg gehad en dat je gewoon nee tegen de zoveelste gratis lijn coke zegt"!
Ik heb die grens een paar keer opzezocht en gevonden, tot aan de pinkchampagne toe (roze coke, algemeen beschouwd als de beste coken on plane tearth )
Maar tot op de dag van vandaag ben ik nieuwschierig, bestaaat die echte rush nou? Die rush die coke verslavend maakt, ik weet dat dit heel persoonlijk is..en dat veel mensen een zeer problematische coke habit kunnen krijgen. Geloog me, ik ken het gevoel als ieder ander, die eerste impact, van je eerste lijn die avond...je kunt er naar hunkeren en junkie gedrag vertonen. Maar na die eerste lijn hoop je dat het allemaal nog beter wordt en dat gebeurt zelden. Kortom je blijft snuiven om die eerste snuif (van die avond ) te evenaren. Mijn valkuil is dus dat ik denk, dat er ergens op aarde coke moet bestaan, die alle verhalen en verslavingen rechtvaardigd. Maar " helaas" ben ik dat gevoel nooit echt tegngekomen , waarschijnlijk maar goed ook.
Maar die rush van coke, waar mensen over spreken, die er aan verslaafd zijn, ken ik gewoon niet Zoals ik al eerder zei, ken ik het gevoel van nooit genoeg hebben maar al te goed. Je wilt altijd meer...iedereen op coke wil altijd meer als het pakje leeg is vertoont iedereen dit gedrag Maar dat 2e of 3e pakje haalt het nooit bij de eerste snuif van de avond.. Dus ben ik van mening, dat in principe ieder avond snuiven op een kleine anticlimax uitloopt, al was de avond nog zo bijzonder en heb je de meest intieme/ diepzinnige conversaties gehad en heb je hey gevoel dat jij en je viriend(en) nog zo verbonden met elkaar waren, op het momnet dat het einde van het pakje in zicht komt denkt iedereen nog maar aan 1 ding en als dat dan niet geregeld kan worden om de een of andere reden dan is de party over!!!
En de volgende dag staat iedereen er weer alleen voor en is er weinig over van die (" bonding- eensgezinde diepgaande gevoelens) Je beste vrienden die je de afgelopen avond nog begrepen als nooit tevoren, zijn ineen keer weer bezig met de beslommeringen en verplichtingen van de gewone dag. Dan is alles weer gewoon als altijd, tot de volgende keer dat je weer samen coke/ dope gebruikt, want dan is alles weer deep & understanding :P . Wellicht ten overvloede, maar er komt dus een dag dat een van je vriend/ en/ innen er genoeg van heeft en dan blijkt alles in een keer een zeepbel die uit elkaar spat
Doe er mee wat je wil, maar dit zijn mijn ervaringen...
DRUGS WEES ER VERTROUWD MEE, MAR VERTROUW ZE NOOIT!
MOD-Edit: gesplitst uit "hoeveel kost coke? en hoe kom je eraan?""
In: Drugs wees er vertrouwd mee, maar vertrouw ze nooit*
1-1-2024