Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit topic was vekeerd geplaatst, heb verwijderd en opnieuw geplaatst bij trip reports"
"bibaloa zei: Wat raden jullie dan aan? dat ik bvb 1 dag mdma neem (stevig dan wel), een tweetal dagen tussenlaat maar wel in die dagen coke of speed doe, en dan trug eens mdma? en hoe zit dat voor mijn 2de festival? Klik om te vergroten... Ik raad je aan om niet naar een festival van 8 dagen te gaan en elke dag drugs te nemen. Weet je wel hoe verschrikkelijk slecht dat voor je kop is? Weet niet als je hersendood wil zijn op je 30e maar anders vooral even doorgaan zo. 8 dagen op drugs, weinig eten want dat krijg je toch niet weg, en alleen maar feesten. I wish you good luck."
"wtf? juist met pillen op boeit het me echt geen fuck wat mensen om me heen er van denken. ik denk dat je gewoon die negatiefe gedachte opzei moet zetten en wat boeit et dat je allemaal onzin uitkraamt? ik kraam op 1 avondje pille meer onzin uit dan in een heel jaar nuchter"
"*Modknip* Dit doen we maar even niet."
"Hmm toch even een aantal punten waarop ik even commentaar wil geven. Ten eerste zou ik je 1e keer in een vertrouwde omgeving doen. Sommige mensen vinden hun 1e keer op een feest HELEMAAL GEWELDIG, maar aangezien je al niet goed tegen drugs kan (heb zelf ook een vriend van 17 die licht is en weinig kan hebben) zou ik je wel aanraden je 1e keer in een vertrouwde omgeving te doen, dus als je een keer alleen thuis bent en je 100% zeker bent dat je ouders niet komen Daarnaast MOET je niet op dat feest. Er zijn zat feesten en dat feest komt vast volgend jaar nog wel een keer dus laat je niet van de wijs brengen. Daarnaast dat ''makkelijker chicks fixen'' is waar en niet waar. Het is zo dat als je waus (zo noemen wij dat, het gevoel wat je krijgt van xtc) bent je erg makkelijk kan communiceren en veel complimenten maakt en goed zorgt voor je medemens. Daar tegenover is het zo dat die meisjes (ik weet niet of dubstep echt drugsgerelateerd is zoals hardstyle waar ik altijd heen ga) kunnen afknappen op de drugs. Je maakt niemand wijs dat je niet waus bent als je met gigantische pupillen aan komt lopen en je aan het kauwen bent als een gekke. Verbaas je er niet over, als je geen kauwgom hebt kauw je gewoon je tong kapot (damm had 1x geen kauwgom... wat had ik spijt..) Daarnaast als het een klein discotheekje is waar je veel bekenden kent die het niet mogen weten, aangezien drugs nogal een tabee is en vrijwel niemand zn ouders het weten, zou ik het absoluut niet doen. 1x gedaan in een discotheek in dezelfde stad waar ik naar school ga ( en in die stad is maar 1 discotheek) en verschillende mensen vroegen sarcastisch: hee hoeveel pillen heb jij gehad dan? toen kende ik gelukkig nog niet veel maar ik ben die week erop 3 dagen bang naar school geweest omdat ik bang was dat er over me gepraat zou worden (thanks god it didnt happen) nou hele preek en advies later, ik hoop dat je er wat mee kan en nu 2x nadenkt voor je zomaar xtc gaat gebruiken. Als je het wel gaat doen, lees je goed in en lees het topic over verminderde hersenschade op dit forum, dan kom je niet voor vervelende verassingen te staan"
"Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al. Benodigheden 1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1. een goeie lading wiet en hasj to do list: - allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt -veel wiet roken terwijl we waus zijn verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is"
"arie_b zei: Nu buiten spacen Ik denk dat je er een niet meer te vergeten longontsteking aan overhoud Klik om te vergroten... Warm aankleden en zien wat er gebeurt. We gaan het gewoon doen hebben we dat ook een keer meegemaakt (A)"
"boenkeng zei: Stel het gewoon uit tot je wel eens bij iemand thuis kan zitten, met dit weer buiten vertoeven word het niet leuker van namelijk Klik om te vergroten... Wij hebben nog maar 1x erg veel geluk gehad dat dit kon. Wij zitten gewoon onder een viaduct etc. De beslissing is al gemaakt dus mischien erg eigenwijs, maar we gaan het gewoon doen. Ik ga niet afwachten tot ik 18 ben todat ik eindelijk kan gaan doen wat ik wil. ik kan nu al bijna geen fatsoenlijk feest bijwonen omdat ik 16 ben, en dit ga ik er ook niet nog eens bij opgeven omdat we geen eigen huis hebben."
"ik snap het probleem niet.. xtc gevoel van alcohol, wat is daar nou vervelend aan?"
"snekkies en jengels"