Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dan zou ik me toch gaan schamen als ik de volgende afspraak heb bij de tandarts inderdaad. Want hij kan zo aan je mond zien dat het glazuur op je tanden is aangetast door de zuren in coke. Hij kan in één oogopslag zien dat je gebruikt."
"Hey, ik heb zelf jaren geleden hetzelfde gehad ongeveer, ben er net op tijd tussenuit geglipt dat ik niet op straat terecht kwam als ik er zo op terug kijk. Tegenwoordig heb ik geen problemen meer met Cocaïne en het gaat het echt ongeloofwaardig goed. Tja, een simpel antwoord heb ik niet. Als ik iemand het zie gebruiken op TV bijvoorbeeld dan gaat na al die jaren nog steeds mijn hart sneller kloppen. Dit gebeurt meestal 's avonds en op zo'n avond zorg ik maar dat ik vroeg naar bed ga en vooral niet uit ga. Ook zorg ik dat ik genoeg vitaminen binnen krijg zodat ik niet uit vermoeidheid van vitaminentekort ga gebruiken. Toen ik was gestopt ben ik me maar gaan concentreren op mijn hobbie, het geld wat ik overhield aan niet gebruiken ging gelijk op aan mijn nieuwe hobbie. Ik gaf eigelijk al mijn geld gelijk uit zodra ik mijn uitkering binnen had zodat ik het niet uit zou geven aan de cocaine. Nu werk ik al een paar jaar en verdien een beetje bij met deze hobbie zelfs. Ik zou zeggen, ga iets opzoeken wat je geweldig vind om te doen en hou jezelf bezig. Ook is het handig als je iemand hebt die je vertrouwd waar je hier eerlijk over durft te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een jaar lang bij mijn ma elke maand mijn uitkering en daarna loon gestort. Ook heb ik aan haar kunnen vertellen als ik op een gegeven koment enorme zin had in cocaine. Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik niet maar in ben er nog niet helemaal vanaf. Nog steeds heb ik af en toe wel als ik wat geld in mijn achterzak heb de nijging om wat te halen. Maar ik behandel het maar als een gripeje ofzo. Effe een nacht goed slapen en de volgende ochtend is het weg. Als ik eenmaal lig 's avonds dan is het meestal alweer over."
"hahahaha, ja, dat kan ook helpen"
"Robdebob zei: 6 gram in een avond!!?? Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? Klik om te vergroten... Nou, niet goed dus. Kleine hartinfarctjes, kleine herseninfactjes, bewustzijns verlies, supergevaarlijk dus. En het was geen base, gewoon gesnoven. Ik kan me herinneren dat ik 6 uur lang naar een puntje op de muur heb staan staren staand in het midden van de kamer, zonder door te hebben dat er tijd voorbij gaat. Alsof je hersenen helemaal verdoofd zijn. En pas na twee weken heb je weer energie om vóór 2 uur 's middags uit bed te stappen. Raar leventje."
"Hey, ja, als je coke in een blok koopt is het puurder, het wordt sneller in je bloed opgenomen en is ook sneller uitgewerkt heb ik gehoord. Vandaar dat je lichaam ineens een schok kreeg denk ik. Ik heb vroeger coke gebruikt in combinatie met medicijnen, hierdoor heb ik een soort van mini-infarctjes gehad in mijn hart. Ik heb er uiteindelijk blijvende hartklachten aan overgehouden naar veelvuldige overdosissen. Dat gevoel van doodgaan dat ken ik wel. Ik ben pas 27 en weet al hoe het is om een (mini-)hartinfarct te krijgen. Je linkerarm gaat tintelen en je voelt druk op je borst. Ook als je op bed licht en naar de muur staart in het donker dat dan je zicht uitvalt, soort van blackout. Ik heb dit zelfs een jaar lang leuk gevonden om te doen, nu snap ik daar geen reet van. Ik zou zeggen, let er op met coke!"
"meerdere malen 6 gram in mijn eentje op 1 avond opgesnoven in een hele nare periode toen ik probeerde een overdosis te nemen. En dit nog in combinatie met medijnen. Ik ben er niet dood aan gegaan klaarblijkelijk maar heb er wel hartklachten aan overgehouden, ben nu aan het sporten en dat wordt ook minder."
"Twee jaar lang 1500 euro per maand uitgegeven aan coke ongeveer. Nu drink ik niet eens meer omdat ik er dan weer zin in krijg. Heb echt gigantisch veel geuk gehad, had heel anders uit kunnen lopen. Ben al blij dat ik nu weer lekker meedraai in de maatschappij."