Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag beste drugsliefhebbers, Ik heb een vraag en ervaring te delen over de combinatie van xtc met lachgas. Ik was laatst op een feest, waar ik aan de xtc zat (in combinatie met kleine likjes mdma kristal), toen een vriend er ineens mee kwam dat ze ook ballonnetjes met lachgas verkochten. Hij had dit al wel is gecombineerd en vond het erg relaxt. Ik had beide alleen nog maar los van elkaar gebruikt en was wel benieuwd, dus hebben we er eentje gehaald. :P We gingen lekker in een fatboy zitten en inhaleren en het ging echt goed hard. Was even "weg" op het hoogtepunt, niet out ofzo maar even helemaal afgesloten van de buitenwereld, behalve de muziek. Het was psytrance en deze "vulde" heerlijk m'n hoofd. Na ongeveer 30 seconden werd ik weer wat helderder en nog even 1 Ã 2 minuutjes licht in m'n hoofd, daarna was ik het effect van de ballon weer helemaal kwijt. Vond het heel erg chill en voor mij zeker een aanrader. Nu vraag ik me wel af; Wat zijn andere mensen hun ervaring met deze combinatie? Heeft iemand ook wel is veel heftigere werkingen gehad? Of dat het veel langer bleef hangen? Dat lijkt me namelijk niet fijn. Ik ben benieuwd!"
"SmartieAndMe zei: Nee hoor in principe niet, als je maar geen 6 blikjes leegdrinkt Klik om te vergroten... Ik zou het inderdaad bij eentje houden, ik heb zelf ook wel is dat als ik energiedrank op heb m'n hart wat sneller gaat enzo, bij xtc heb je daar natuurlijk ook vaaki last van."
"Net zoals bovenstaande reacties heb ik er nooit last van en ben zelf ±110 kg bij een lengte van ±1,92. Ik merk zelfs dat het bij mij altijd beter gaat dan bij andere mensen, nog geen last gehad van misselijkheid/overgeven, waar enkele van mijn dunnere vrienden dit wel hadden. Ik moet wel zeggen dat zij sowieso sneller misselijk zijn / overgeven (ook bij bijvoorbeeld drank) en ik een sterke maag heb. Zweten doe ik inderdaad wel heel erg altijd, dus oppassen met vochtverlies (maar ook niet teveel drinken!)"
"Skirre zei: T-Bone zei: Hoe zien jullie de toekomst dan in met de XTC pil ? Verwachten jullie ooit nog een daling terug van sterkte of gaan deze pillen over x aantal jaar hun limiet bereikt hebben ? Klik om te vergroten... Dit is vooral afhankelijk van de beschikbaarheid van de grondstoffen. Veel gebruikers denken ook dat meer MDMA beter is en daardoor zullen pillen met "maar" 100mg veel slechter verkopen dan pillen met 200mg. De producenten weten dit natuurlijk ook en die maken met alle plezier knallers van 200mg+ als de opbrengsten hoger zijn dan de kosten. Klik om te vergroten... Daarnaast houdt het ook wel ergens op natuurlijk. Bij pillen van 200-250mg kunnen de mensen met wat minder massa een kwartje nemen en die voelen dan alsnog best veel (ik en mijn vrienden houden altijd 1-1.5mg per kg lichaamsgewicht aan). Als er veel meer in gaat zitten is het niet meer te doseren en zal er dus ook minder vraag naar die pillen zijn. Het kan echter zomaar zijn dat ze van 300mg op de markt komen, dan is een kwartje nog steeds 75mg, is voor mensen met wat meer massa een betere prijs-"kwaliteit" verhouding."