Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC & Lachgas

XTC & Lachgas

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TheStripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kaleidoscope toevallig? :P
Daar zat ik ook heerlijk met lachgas in zitzakken. Heerlijke combi!
I
IAmBeerculesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag beste drugsliefhebbers,

Ik heb een vraag en ervaring te delen over de combinatie van xtc met lachgas.

Ik was laatst op een feest, waar ik aan de xtc zat (in combinatie met kleine likjes mdma kristal), toen een vriend er ineens mee kwam dat ze ook ballonnetjes met lachgas verkochten. Hij had dit al wel is gecombineerd en vond het erg relaxt. Ik had beide alleen nog maar los van elkaar gebruikt en was wel benieuwd, dus hebben we er eentje gehaald. :P

We gingen lekker in een fatboy zitten en inhaleren en het ging echt goed hard. Was even "weg" op het hoogtepunt, niet out ofzo maar even helemaal afgesloten van de buitenwereld, behalve de muziek. Het was psytrance en deze "vulde" heerlijk m'n hoofd. :) Na ongeveer 30 seconden werd ik weer wat helderder en nog even 1 à 2 minuutjes licht in m'n hoofd, daarna was ik het effect van de ballon weer helemaal kwijt. Vond het heel erg chill en voor mij zeker een aanrader. :grin:

Nu vraag ik me wel af; Wat zijn andere mensen hun ervaring met deze combinatie? Heeft iemand ook wel is veel heftigere werkingen gehad? Of dat het veel langer bleef hangen? Dat lijkt me namelijk niet fijn.

Ik ben benieuwd! :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb lachgas al zo'n beetje met alle drugs gecombineerd en moet zeggen dat ik de combi van XTC (MDMA is hetzelfde...) en lachgas toch wel de meest euforische vind. Het is voor mij vaak de XTC euforie keer 10. Ik vind het ook wel iets helderder dan alleen lachgas.

De eerste keer dat ik die combi deed was thuis en toen heb ik er achter elkaar 30 balonnen ofzo doorheen gejaagd. Ben toen wel echt zwaar van de kaart geweest, maar bleef door gaan omdat het echt super lekker was. Kan dat echt niet aanraden, want toen ik eenmaal gestopt was heb ik de rest van de avond knallende koppijn gehad. Daarna heb ik het altijd netjes bij max 3 ballonnen gehouden.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben altijd wel in voor ballonnetjes, maar met M op zijn ze toch wel echt heel goed, dan kan je toch ook wel goed gelanceerd worden voor fftjes.

Maar zoals hierboven gezegd, bij teveel ballonnen krijg je idd knallende koppijn..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."