Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc gebruik gevaarlijker bij iemand met overgewicht

xtc gebruik gevaarlijker bij iemand met overgewicht

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
snoopieX93Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
is het gebruik van xtc gevaarlijker bij een persoon met overgewicht. We gebruiken het verder wel veilig.
Alvast bedankt.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee hoor, vroeger werd MDMA zelfs voorgeschreven aan mensen met overgewicht. Je zal wel iets meer nodig hebben dan een lichter iemand. Je kunt uitgaan van ongeveer 1-2 mg per kilogram lichaamsgewicht.
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZWEET je je niet helemaal je pak uit? :grin: (Niet dat dat bij mij minder werd toen ik minder ging wegen, maar ja..)

:wave:
D
Die UberfrauLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zweet bij xtc sowieso me altyd als n otter. Weeg nu 90, heb 100 gewogen met n lengte van 1.64. Zo erg dat ik t fijn vond om naakt buiten te gaan staan midden in de winter.
I
IAmBeerculesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net zoals bovenstaande reacties heb ik er nooit last van en ben zelf ±110 kg bij een lengte van ±1,92.
Ik merk zelfs dat het bij mij altijd beter gaat dan bij andere mensen, nog geen last gehad van misselijkheid/overgeven, waar enkele van mijn dunnere vrienden dit wel hadden.
Ik moet wel zeggen dat zij sowieso sneller misselijk zijn / overgeven (ook bij bijvoorbeeld drank) en ik een sterke maag heb.
Zweten doe ik inderdaad wel heel erg altijd, dus oppassen met vochtverlies (maar ook niet teveel drinken!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."