Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik nu zo'n 1,5 jaar dagelijks de Arizer solo 2, bevalt erg goed. Heb niet veel wiet nodig, met volle accu kun je heel wat keren vapen! Ik vape altijd op 210, voor mijn gevoel het fijnst, beste smaak, rook enz."
"Als je veel blowt kan ik het zeker aanraden, ik blow dagelijks en vape sinds ruim een jaar. Ik gebruik minder in de vape, denk ongeveer de helft maar, maar ik rook pure joints. Koop wel meteen een goede vape, zijn wel prijzig maar als je veel blowt haal je dat geld er wel weer uit omdat je minder wiet gebruikt."