Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kom nu net bij de dokter vandaan... Die gaat totaal geen moer doen behalve me aanmelden bij verslaving zorg want nog tijd duurt en ondersteunende medicatie schrijft die ook niet voor helemaal niks waardoor ik alsnog in 1 keer moet stoppen"
"Alleen aanmelding doen voor verslavingszorg"
"Op moment heb ik donderdag afspraak bij verslavingszorg de huisarts blijft er wel moeilijk over doen t was omdat iemand anders uitviel dus stond ik als 1e op de lijst en we gaan zien wat er gaat gebeuren"
"Goede middag Een ik eigenlijk advies nodig over het stoppen met diazepam In het verleden zat ik aan de phenibut waar ik zwaar verslaafd aan was en daarmee gestopt met hulp van baclofen en diazepam dat 2e ben ik blijven gebruiken neem nu om de 12 uur 40 mg Maar intussen beginnen de voordelen van het middel eraf te gaan en blijft alleen nog een nare verslaving over ik hoop dat iemand hier tips heeft ? Zou baclofen ook hierbij afkickverschijnselen werken? Bedankt alvast👌"
"De dokter is blijkbaar ineens van mening veranderd er hebben andere mensen achteraan gebeld en t goed uitgelegd en krijg nu van 120 naar 100 per week daarna 8 en daarna moet ik naar verslavingszorg anders wouden ze niks doen maar blij dat het alsnog zo kan"
"@Spyro hoelang duurde dat afkick schema ?"
"En was dat een beetje te doen ?"
"Maar wat is wat nou de spoedeisende hulp zeiden niks over epilepsie dus wat is nou wijsheid"
"Lastig allemaal want wil er zo snel mogelijk vanaf"
"Ik heb nu net nog een keer met de SEH gebeld en weer zijden ze dat je er niet aan doodgaat"