Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb tot nu toe twee keer in huis setting gedaan, en dat beviel heel goed. Vanavond ook weer een keer thuis, wie weet de volgende keer op een feestje. Maar ben echt blij dat ik het de eerste keer thuis heb gedaan, want als ik toen in een club had gestaan had ik het denk ik best wel beangstigend gevonden haha. Kon ook moeilijk lopen enzo, laat staan dansen, haha!"
"Hoi iedereen, Ik heb al aardig wat afgezocht, maar kom er toch niet helemaal uit. Ik heb wat mdma van een vriendin gehad, zij heeft 1 gram gekocht maar hier is al wat van gebruikt. Ze weet alleen niet precies hoeveel in milligrammen en mijn weegschaal is niet zo precies. Hoe kan ik het nu het beste doseren? Ik wil er namelijk het liefst bommetjes van maken van ong. 100 milligram, maar ik heb dus een hoopje MDMA waarvan ik niet weet hoeveel het is. What to do? Kan ik iets van een dun lijntje langs een centimeter leggen oid? Of weet iemand aan ander handig trucje om het met een hulpmiddel te weten? Toch maar likjes nemen? Hoeveel is dan genoeg? Ik had ergens gelezen dat drie likjes ongeveer 3/4e pil is..? Maar hoor ook dat het zo smerig is dus liever niet, haha. Ik heb nog maar 2 keer mdma genomen en ga het deze week doen met twee vriendinnen voor wie het de eerste keer is. Heb er veel zin in! Hoop dat iemand mij wat tips kan geven! Groetjes!"
"Dank voor de reactie! Het berkenen op de manier die je uitlegd snap ik zeker, en had ik inderdaad ook terug gevonden hier op het forum. Mijn grote probleem was eigenlijk dat ik geen weegschaal heb! Dus ik denk dat ik het laatste gedeelte aan houd en het in 7en deel. Een vriendin heeft lege capsules gehaald, wie weet kunnen we daar ook de hoeveelheid aan meten. Groeten!"