Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben nieuw hier vergeef me als ik een foutje maak omrent forumregels. Meestal zie je hier berichten hoe kom ik eraf, zijn er ook tips om er niet compleet hooked aan Oxycodon te worden? Mijn situatie: Ik loop al een tijd met een bekken/rug probleem bij de fysio. Na van de meeste pijn af te zijn enkel 1 been wilde niet echt lekker meewerken er zat nog een zenuw knooppunt in mijn knie maar ik kon lopen (beetje hinken) Ik gebruikte Naproxen en Paracetamol lage dosering. Afgelopen maandag heeft de fysio dat been oprekt en deed op dat moment niet zeer, echter word ik s'nachts wakker met hevige stijfheid en s'ochtens moest ik mezelf de trap afheisen. Ik moest nog even weg en rond de middag 10mtr. lopen sprongen de tranen in mijn ogen. Eenmaal thuis begon mijn RSI gewricht bekken en been helemaal te verkrampen en de zenuw kwam nog klemmer te zitten en mijn hele lichaam sprong op slot. De zenuw versterkte de kramp en visa versa. Mijn hele onderlichaam begon te trillen van de kramp en pijn en kon niks meer niet lopen staan liggen. Enkel nog heel raar krom staan vasthoudend aan de keukentafel. De huisarts was er met 5min. en een uur later had ik de Oxicodon in huis. Ik heb gebroken enkels gehad onstoken kaakzenuw arm open tot zelfs de pezen half door, 2 gekneusde ribben 1gebroken tegelijk en nierstenen. Als je dit allemaal bij elkaar optelt heb je ongeveer de pijn die ik had gisteren. Als er een 9mm in huis had gelegen had ik er een door mijn kop gejaagd. ECHT ONDRAGELIJK! Op een pijnschaal van 1 tot 10 had ik 20 Na ongeveer 14U wakker liggen en stil op 1 plek want ik kon nog geen cm bewegen in bed want dan begon mijn hele onderlijf ongecontroleerd begon te trillen bij de krampen en pijn in de rug wat weg te trekken. Toen ben ik op mijn pijnlijke zijde gaan liggen en heb mijn heupen en benen zodanig kunnen draaien dat de heup toch iets verschoof en direct was de ergste pijn en de pijn in het RSI gewricht weg en ben in precies die stand gaan slapen. 4u later werd ik weer wakker met pijn maar het meest heftige was weg. Na ruim 14 uur constant verkrampen van de spieren zorgde dat weer voor zijn eigen pijn. Maar ik had al ruim 3 liter water op om de spieren enigzins te voeden want alles was/is verzuurd. (pissen in de fles in bed, kon er niet uitkomen) De hele dag ben ik aan het masseren warmtespray infrarode lamp en warm bad met massage kan ik nu redelijk pijnloos liggen en zitten. Echter lopen is schuiffel schuiffel zo krom al een man van 96jr. en doet er zeer, kruipen mij gaat beter af nu. Gisteren ruim 60mg retard en een stuk 5 kort werkende 5mg over 24u, 2x over 10mg kwam er na 15 minuten weer uit omdat ik moet overgeven door de hevige pijn. (dus die zullen wel niet opgenomen zijn in mijn lichaam, ofwel?) Ik heb mezelf vandaag op 4x5mg kort en 3x10mg retard + 2xibuprofen gezet. De Ibuprofen is voor de spierherstel en evt. ontstekingen. Is dit een beetje veilige dosering om niet direct veel meer nodig te hebben? Want als ik dat zo lees in de verschillende berichten hoe meer je gebruikt des te slechter de werking en des te sneller meer je nodig hebt. Heb ik dat goed begrepen? Ik noem mezelf een boergondische verslaafde Ik drink graag een na het werk biertje rook regelmatig voor het slapen een jointje voor mijn ADD want hoe moe ik ook ben als mijn hersenen op de band wagon zit slaap ik niet. Insomnia van Faithless lijkt wel voor mij geschreven. 1x per 2maand wil ik nog wel eens een truffeltje snoepen en lekker spacen heerlijk, de volgende dag is het net alsof je hersendiaree hebt gehad met bep. soorten. Een beetje een mind reset. Alles wat ik dan tegopzit of moeilijk over deed of beetje depri. Allemaal weg. Maar soms is de helft ook wel lekker dan space je net half weg maar je gaat niet stellar zeg maar. XTC pep coke heb ik vroeger wel gedaan, maar heb dat al ruim 15jr. geleden afgezworen aan mezelf nooit meer te doen. Uiteraard moet ik erg uitkijken met alcohol maar kan kan ik er bv. goed een Cananbisje of Hasj naast roken zonder dat dit de receptoren aantast of hoe dat ook mag heten van de Oxidcodon dat ik meer nodig heb? THC/CBD is goed voor mijn Insomnia en werkt ook goed tegen pijn vandaar deze vraag. En zijn er nog handige tips omrent dit met zenuwpijnen wat wel te doen en juist niet? Aangezien ik veel reaguurders heb gelezen die ook verslaafd zijn geworden met medisch gebruik om bv. de dosering zo laag mogelijk te houden? Of andere tips met bijvoorbeeld minder verslavende medicijnen ernaast? ik ben benieuwd. Maandag Foto's maken en dan de ziekenhuis molen in. Ik word in iedergeval niet vrolijk wat ik lees zo her en der op de site over zenuwpijnen. Ik kan nu weer niet slapen van de spierpijn in mijn kont, dus lig ik nog te typen om 5:30u gek genoeg voel ik die spier en verzurings pijnen nog wel (andere zenuwgroep denk ik) mgv. HighBas"
"Naar is nog een understatement NiandraLades, maarja het is zoals het is. Ik probeer ook niet teveel te nemen want dan voel ik niet of het beter of slechter gaat. Ondanks de pijn lig ik bewegingsoefeningen te doen en zenuwknooppunten losmasseren, dingen die ik voorheen ook al deed. Ik heb al weer gevoel in de tenen en de kuit is ook al lekker los. Als je een dag stopt, hoeveel uren duurt het gemiddeld dat de pijn volledig terug komt na de laatste pil? Geen morfine pleisters gebruiken, een goede tip Ik denk trouwens dat dit mij ook weinig zal doen voor recreatief gebruik want ik ben wel wat gewent. Dan neem ik liever een truffel of iets dergelijks. Een jointje moet kunnen dus, beter. Daar kom ik altijd goed van tot rust psygisch. Bedankt voor je reactie!"
"Zorg dat je op dat moment relaxed voelt en uitgerust bent, bedenk al een paar dagen vtv wat je wilt zien en ervaren in de trip en ets dat in je hoofd. Zorg dat je thuis een relaxed sfeerje hebt, rustige sfeerverlichtingen een rustig muziekje zoals skyradio lovesongs of iets dergelijks. 3uur van tevoren niet eten want dit zorgt voor vertraging in de trip en kan zelfs gebeuren dat de trip de volgende dag pas inslaat of helemaal niet. Gebruik absoluut geen andere drugs erbij of drank want dit kan idd wel resulteren dat je controle verliest dat je ineens naakt aan een lantaarnpaal hangt lolz. Ook de dosis van truffels uit de smartshop kan nog wel eens verschillen, dus neem eerst een halve portie na ongeveer een half uur kan je wel bepalen hoe hoog je zit en neem aan de hand daarvan nog een kwart of de rest. Doe je het samen met iemand? Neem iemand die je goed kent als je dan jezelf niet kan zijn kan je een bad trip krijgen. (persoonlijk) doe ik dit liever in mijn eentje. Zorg dat je wat te drinken in de buurt hebt zoals water, een droge bek onder een trip is echt irritant en als je het nog niet gewent bent of bang voor een bad trip bent haal ook even bij de Stoelendans een tripstop, volgensmij is die zelfs gratis. Enkel het in bezit hebben is al goed voor je zelfvertrouwen tegen een bad trip. Zelf gebruik ik meestal Mexican high Atlantis of high Hawaiians met hoog psygidelisch effect dan kan je letterlijk naar andere werelden. Ik heb nog nooit gehad dat ik het gevoel had de controle te verliezen of dat ik niet meer wist wat ik deed. Ga lekker op de bank liggen met de gordijnen dicht of op bed en laat het gewoon over je heenkomen. Ik gebruik het als ik soms wat depressieve klachten heb, die zijn helemaal weg de volgende dag. Ik noem het altijd hersendiaree, al die verstopping in mijn hoofd zijn weg en kan weer lekker vrij en rationeel denken. Ik gebruik het al een paar jaar om de maand of 2 om even mezelf weer terug te vinden of om gewoon een leuke ervaring te hebben. Wil je Aliens zien met hoog psygidelische soorten of een andere planeet bezoeken of vliegen, kan allemaal en je hoeft echt niet bang te zijn dat je in de raamopening eindigt zolang je het maar niet combineert met andere drugs. 2 of 3 biertjes voor de tijd kan wel maar ook niet meer! Als je aan deze regels houdt kan het eigenlijk niet misgaan. Ik zou zeggen, veel plezier!"
"Als het om wiet/hasj gaat noem ik mezelf een ervaringsdeskundige. Ik gebruik het al 27 jaar (ik word 39) met mate maar ik heb ook wel andere tijden gekent. Het probleem met veel van de huidige wiet hasj is dat het veels te sterk is en heel veel andere zooi inzit die er niet inhoort. Haze is hier een goed voorbeeld van, landurig en veelvuldig gebruik zorgt ervoor dat je steeds meer wilt en nodig hebt. Dan kom je op een punt dat je bij veel stress bijvoorbeeld in een psygose kan schieten of bij abrubt stoppen. Stoppen is bij mij geen probleem en ik heb het vaker gedaan zelfs meer dan een jaar. Het enigste is dat ik dan een inslaper nodig heb voor mijn ADD maar dan word ik s'ochtens moelijk wakker en landurig duf in het hoofd in de ochtend. Lastig als beroepschauffeur wanneer je wekker om 4U in de ochtend gaat. (als kind kreeg ik Ritalin) Met een licht wietje voor het slapen ben ik superfris om 4u in de ochtend, met bv. Haze moet ik mezelf uit het bed sleuren. gewoon een lekker licht huiswietje roken zonder al die zooi/toevoegingen erin en niet de hele dag door roken. Voor dat ik koop wil ik het altijd even ruiken, ruikt het sterk en chemisch niet kopen. S'avonds bijvoorbeeld 1 of 2 roken met max. een kwart gram per jointje. Ik doe ruim een uur met 1 jointje. Ik ken er genoeg die zeggen, van die goedkope zooi merk ik niks, nou dan is het tijd om even 6 weken te stoppen. Als je na die 6 weken een half nederwietje rookt dan merk je het verschil wel. Het probleem is dat veel wiet eigenlijk meer aan de grens van een harddrug zit dan dat het softdrugs is en daar schiet je van in een spygose bij langdurig gebruik en/of stress. Als je in het verleden veel en regelmatig XTC GHB Speed en dergelijke gebruikt zorgt een dat voor een chemische onbalans in je hersenen waardoor je op latere leeftijd met wiet of hasj ook sneller in een psygose kan schieten zeker met de zwaardere soorten. Bij hoge stress en cold turkey stoppen bij hoog gebruik is ook erg gevaarlijk als je veel zware wiet rookt. Gebruik wiet ook niet te vaak samen met harddrugs, dit heeft op langere termijn invloed hoe je reageert op THC en heb je ook meer kans op een psygose . Dan kan je beter afbouwen met een licht wietje, ook al denk je dan niets te voelen na het roken is dit wel aan te raden omdat je hersenen moeten ontwennen. Zoals met alle drugs gebruik met mate en je verstand en soms een paar dagen even niet is ook goed om even je hersenen het THC gehalte te laten normaliseren. Ook een gezonde levenstijl zoals goed eten,drinken bewegen en genoeg rust/slaap houd je psyge ook gezond... Het is mij 10 jaar geleden ook gebeurd, hevige stress omdat mijn moeder dood lag te gaan van de kanker en veel zware wiet roken. Na haar dood kwam in in een complete spychose een dag of 2 bleef ik erin hangen... Dus al je een normaal gebruik hebt zal je bij stress echt niet in een psygose brengen zolang je maar niet meer gaat gebruiken en niet samen met andere drugs gebruiken. Ook hangt het eraf hoe sterk in het algemeen je in je eigen schoenen staat mentaal gezien. Ben je van jezelf zeer onzeker ook oppassen want dan ben je ook psygose gevoellig. My 2 cent's mvg.HighBas"
"acht.zes zei: @HighBas Huh? Ik ben zelf ouwe lul met vergelijkbare blowervaring (zo'n 30 jaar elke dag), ik rook vaak haze en ik wil/heb niet steeds meer nodig. Geen idee waarom jij dit anders ervaart als ik. Klik om te vergroten... Dat kan ook aan de kweker liggen wat voor een chemische toevoegingen worden gebruikt bij de kweek. Bij mij word het effect heel snel minder bij de sterke soorten. Die hier worden verkocht zijn allemaal chemisch opgefokt maar dat kan per shop/leverancier verschillen. Ik ben wat dat betreft ook een ouwe lul, 27jr. bijna dagelijks maar nu enkel nog lage hoeveelheden."