Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor een lijntje te leggen ofwat ?"
"Drugschat www.playvillage.be --- nickname intypen en dan naar kamers gaan. Graag gedaan"
"Cocaïne KEVERS of KERVERS ?"
"Bob Marley - Could you be loved"
"Frisko zei: kom net van club 88 in geleen Klik om te vergroten... ik ook."
"Re: Re: BuZzRiDeR zei: Hempy zei: Frisko zei: kom net van club 88 in geleen Klik om te vergroten... ik ook. Klik om te vergroten... en jullie kennen mekaar? of niet? Klik om te vergroten... neen toch niet van buiten het forum... wonen gewoon redelijk dicht bij elkaar en geleen is het makkelijkst toegankelijk en het veiligst ivm controle enz... en in geleen zijn maar 2 shops waarvan club 88 de betere is dus... [/quote] nee we kennen elkaar niet, we hebben elkaar wel een keer ontmoet.. maar we kennen elakar niet nee en club is dus ni de betere shop genesis is de betere.. ik kom net van de heaven in maastricht.. mss straks terug naar daar.."
"gisteren black widow en maxcy's in Maastricht (LemonHaze&NLH(ook een haze soortje) en ben net terug van club88 in Geleen. (NLX (bah niet voor mij & Brabantse witte, ook niet voor mij.. )"
"Voor de mensen die graag eens praten met mensen uit andere hoeken van de wereld en graag wiet roken, kan hier altijd eens langskomen, webcam stoner chat .. http://www.stonersunited.com"
"hahaa, sorry had het zelf niet opgemerkt dat ik er geen linkje had bijgezet zal het wel even oplossen, gefixt."
"gwn op een cd-doosje of op een proper wit eetbord met een vlakke bodem"