Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En...wil je me nog mailen "van wie en voor hoeveel?" Reggaegirl? En werkte het of was het wat je ervan verwachtte?"
"Als je dat zou willen doen heel graag, Reggaegirl!"
"Ik zou graag willen weten waar ik Ritalin zonder recept kan krijgen. Weet iemand dat? Een site waar ik het kan bestellen ofzo?"
"Oh en by the way... Het is voor mij niet bedoeld als partydrug o.i.d. maar om het als medicijn eens te poosje uit te proberen. We willen niet door een eindeloos onderzoekstraject....vooralsnog"
"Reggaegirl...daar heb ik net ook een kijkje genomen, maar het zijn jammer genoeg wel oude advertenties. Hoop voor je dat het gaat lukken!"
"IKKE1979 zei: Twee jaar lang 1500 euro per maand uitgegeven aan coke ongeveer. Nu drink ik niet eens meer omdat ik er dan weer zin in krijg. Heb echt gigantisch veel geuk gehad, had heel anders uit kunnen lopen. Ben al blij dat ik nu weer lekker meedraai in de maatschappij. Klik om te vergroten... Mijn vriend heeft ook veel gebruikt, ik weet niet of het zoveel was als jij, maar ik denk wel voor 800 Euro per maand. Ik heb zelf nog nooit coke gebruikt en begin er nooit aan ook. Heb er een hoop rottigheid van zien komen. Herkenbaar is dat je schrijft dat alcohol drinken ervoor zorgt dat je er weer trek in krijgt...zoiets heeft mijn vriend ook. Hij heeft er altijd heel stiekem over gedaan, nóg vindt hij het moeilijk om erover te praten. Zo kun je dus ook geen steun geven. Ik vind het geweldig dat je gestopt bent als je gedurende 2 jaar zoooveel gebruikt hebt. Echt top!!!"
"Ik werkte in een ziekenhuis en vervalste schreef zelf recepten uit...zou houd je een verslaving wel in stand...helaas. Maar goed, nooit meer dus."
"Grappig en leerzaam om dit allemaal te lezen...vele jaren geleden heb ik een ernstige temazepam verslaving gehad. De dingen die ik hier nu over lees op dit forum zijn o.a. amnesie...stukken van de dag kwijt zijn...dromerig gevoel...alsof dt positief is. Ik heb dat destijds als zeer grote nadelen ervaren, ik ging dingen doen waarvan ik me later niets meer herinnerde. Zeer genant! Nu zou ik het echt nooit meer nemen en zit voor een heel andere reden op dit forum...maar toch, wilde dit even kwijt."
"Ik nam er op een gegeven moment een tiental van 20mg, een paar doosjes per week dus. En ik viel er echt niet van in slaap, ik deed de raarste dingen...en schaamde me achteraf dood. En dat terwijl ik echt een controlefreak ben. Vooral de periode na het stoppen was moeilijk, ik ben er met behulp van het CAD vanaf gekomen en daar ben ik ontzettend gelukkig mee!"