Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik doe iets fout... 10x extract... half zakje in mijn waterpijp. alles in 1 grote teug naar binnen en tot wel 28 geteld. werd even goed high en toen weer normaal.... niet wat ik verwacht van salvia"
"Eindhoven metalmeeting was zeker lekker thrashen had voor ik naar binnen ging een pijpje gerookt maar dat bleek geen goed idee naderhand xD te heftig allemaal anyway Metalcamp slovenia"
"tja waar i kwoon heb ik nooit gedonder maar ben ook wle eens in belgie naar een festival geweest. met honden en al.... maatje van me had een goede oplossing. thuis helemaal luchtdicht verpakt zo ver mogelijk en in 2 zakjes(mijn idee... warom hoor je later in eht verhaal) deo erover voor de laatste geur(die honden hebben veel last van deo) en die gek stopt het zo in zijn bilspleet. binnen even naarde wc buitenste zakje weggegooid en huppa. mijn persoonlijke oplossing: paar lekkere zweterige kisten en het dan onder inlegzolen doen en veel deo over je schoenen."
"en voor de mensen die niet graag te veel rare dingen nemen naast wiet en bier heb ik mijn eigen tip als ervaren mosher en headbanger. Ga los Wakker die adrenaline aan en rook een lekkere sativa erbij of drink een energydrankje. Ik zelf zoek gewoon de moshpit op een festival en headbang er op los. in mijnervaring word je pas moe als je even rust neemt. Letterlijk partycrashen noem ik dat, gewoon doorfeesten tot je lichaam in slaapstand gaat en je in elkaar stort en dat kan lang duren als die adrenaline stroomt je gaat aleen heel diep en lang slapen dus zorg dat je maten bij je hebt. de metalfestivals waar i kheen ga is iedereen wel zo sociaal je naar een boom te slepen en op het gras te leggen maar heb ook anders mee gemaakt"
"absoluut. darom heb ik harde vechtsport altijd lek gevonden. in een goede wedstrijd heb je die adrenaline testosteron en de endorfines als je een klap gehad hebt samenwerken en creeeren een trance warin alles langzamer lijkt te gaan en iedere klap die je krijgt of uitdeelt is als een hit van de bong. ADRENALIN RULES"
"ik zit een beetje in het spirituele shamanenwereldje en heb er meerdere iut vele culturen ontmoet en allemaal zeggen ze hetzelfde: gebruik heilige kruiden nooit zonder inzicht in de spirituele kant. Zoals mijn onderschrift suggereert ben ik ook op de shamanentoer(niet dat ik er een ben hoor XD) Ik zou zelf even salvia proberen eerst zoals de shamanen in mexico doen. Bladeren kauwen zal jou denk ik geen voldoening geven dus rook het of drink het als sterke thee als extract. Maar goed ondanks mijn avontuurlijke leefstijl ben ik ook nog jong vergeleken met veel mensen hier en ik geloof dat je zelf weet waneer je klaar bent voor je reinigings ritueel en je reis door de andere werelden ongeacht leeftijd. De ingredienten zal ik je geven maar het zal je tegenvallen om ze te vinden. ten eerste moet je de liaan genaamd Caapi hebben. Deze groeit diep in het regenwoud. en Chacruna bladeren. Peyote en san pedro cactussen kunnen optioneel worden toegevoegt. Dit moet heel langzaam gebrouwen worden. het recept verschilt per shamaan maar ik ken 1 hele oude maar ik wil eerst even bevestiging of dit niet tegen de forumregels is. ook weet ik hoe je ee nzwakker mengsel maakt met een makkelijker toegankelijke plant maar wederom... mag dit hier?"
"De ingredienten zijn inderdaad vrij simpel allemaal maar je moet het met zorg en respect brouwen. 500 gram van de liaan en 80-90 gram van de chacruna bladeren. een koperen of stenen pot wordgebruikt door shamanen maar goed als je het simpel wil houden wel een westerse rvs pan ook wel. je legt afwisselend laagjes liaan en bladeren en stapelt zo op. je voegt een kleine hoeveelheid peyote cactus toe. beetje azijn en ikzelf voeg vaak ahornsiroop of honing toe maar dit is niet perse nodig. het maakt het gekotst iets dragelijker als je tegelijk een goede suikerstoot krijgt. over het braken... dit is deel van het ritueel. alle kwade geesten in je lichaam worden uitgekotst zodat je schoon en puur overblijft. je vult het pannetje met water tot het een centimeter boven de planten uitkomt en laat het heel zachtjes pruttelen tot het water indikt laat het niet echt doorkoken want dan veranderen de suikers in de planten en optioneel de honing in caramel en dan heb je een dikke siroop ipv een drinkbaar drankje. Giet het water na 4 uur over in een grotere pan en doe nieuw water bij de kruiden. Herhaal gewoon het hele proces een keer wedrom voro 4 uur. Met de shamaan samen heb ik terwijl eht pruttelde een ongelovelijk sterke maar lekkere tabak gerookt uit een zelfgemaakte pijp van cederhout en been en die tabak ging je zo hard op dat je ogen begonnen te rollen en je een gedwongen meditatie ingaat. Na die meditatie werd ik ingesmeerd met een soort witte verf en moest ik uit een schelp salierook inhaleren. Na nog heel lang zingen en mediteren was het brouwsel klaar. Ik herinner me weinig van deervaring zelf aleen dat het niet plezant smaakte ondanks de honing en ik noggeen minuut na inname een klap in mijn maag kreeg zowat. De eerste golven moet je inhouden!!! anders kun je meteen nog een glas drinken... En dan ga je vanzelf overi ntrance. De shamaan zong mij liederen toe marm ischien kun je dergelijke zang wel op yotube vinden en op je ipod zetten ofzo. Zowiezo nit in huis gebruiken. zoek een bos. tip: drink het warm en niet koud. Denk hierbij wel dat te heet ook een temperatuur is... denk aan een kop thee"
"tja daar licht mijn spirituele achtergrond in de weg. wiet en alcohol kan ik nog wel wat mee en industriele tabak ook. Maar zaken als salvia nativ tobaco en ayahuasca zie ik als heilig. maargoed dat is mijn persoonlijke kijk. ik ontmoedig niemand om te doen wat hij/zij lekker vind. Ga lekker je gang zeg ik maar persoonlijk vind ik het geen recreatieve drug. ik noemde puur een traditioneel recept zoals gebruikt door een shamaan die ik heb gekent"
"Ok ik heb van iemand 3 gefeminiseerde zaadjes van een autoflow gekregen weet zo niet precies welke maar daar kom ik op trug. de tijd tot de oogst zou ongeveer 65 dagen moeten zijn en ik ga september weg voor meerdere maanden. Ook moet ik low profile houden. heb heel veel land en een stiekume vader maar een moeder die me de keet uit schopt als ze het merkt. Ik heb een gigazolder waarhet vrij warm word maar er is maar 1 raampje dat matig zon vangt. verder heb ik een grote open silo waar ik ze in potten in kan zetten. open lucht en omringd door beton. Iemand tips om voor ik 9 maanden in een land waar wiet verboden is zit nog een oogstje te maken? hoeft geen geweldige te zijn als het maar snel is. ik begin woensdag of donderdag met kweken en probeer om een verslag bij te houden voor jullie"
"Hallo. Ik gebruik natuurlijke drugs(plantjes en zwammetjes) voor spirituele ervaringen en ik heb nu 2 keer salvia geprobeerd. een keer 5x geen effect toen 10x ook gen effect. toen heb ik van 10x een vol zakje gerookt en werd ik alleen even goed licht in mijn hoofd. Wat doe ik fout? i krook het uit een tabak pijp met een flinke aansteker erbij en hijs het in 2 stevige halen allemaal op dat is dus een gram als ik het zakje goed gelezen heb."