Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is geen spam vriend, gewoon een conversatie tussen een aantal mensen😉❤️ bedankt, blij dat ik er met een paar mensen over heb kunnen praten, mensen die HET begrijpen🤣🤣🤣🤣 in mijn omgeving bekijken ze me alsof ik gek ben wanneer ik over mijn ervaring praat🤣🤣🤣 nog paar uurtjes werken en kan ook gaan slapen😜"
"Suzimaniac zei: Wat een verhaal! Ik ben erg benieuwd naar DMT, zeker na de intense ervaring die ik al met truffels heb gehad. Dit komt zeker op mijn pad, maar tot die tijd lees ik vooral jou ervaringen😉 Klik om te vergroten... Zal toch eventjes moeten wachten op de volgende ervaring denk ik🤣 Tof dat je het leuk vind. Zal mschn eens moeten gebruiken, puur om een tripreportje te schrijven😉"
"Roze Olifant zei: Ik denk dat iemand die 5-MeO-DMT neemt om te ‘relaxen’, het sowieso niet helemaal begrepen heeft. :’) (Los daarvan: ik heb er geen ervaring mee en het lijkt me fucking heftig.) Klik om te vergroten... Idd roze olifant, dit neem je niet voor je plezier. Ik wist perfect wat ik er wou uithalen. Had ook geen schrik want ik was mentaal helemaal voorbereid. Met alle respect mr orange maar ik denk dat je de kracht en potentie van 5 meo niet helemaal door hebt, maanden later ben ik nog steeds onder de indruk. Voor een plezier tripje moet je idd niet bij 5 meo zijn. 5 meo is perspectiefsverschuivend en idd amper visueel, n. n dmt is visueel."
"Mezelf zei: Nee hartkloppingen staan mij bij DMT niet bij in ieder geval. Meer eerst een rust die in secondes overgaat naar een wilde achtbaan naar die andere universums Met 5-MeO-DMT dus wel wat meer maar die vind ik meer lichamelijk en meer op emotie. Alle emoties tegelijk kunnen dan gevoeld worden wat meestal eindigt met een vreugde kreet dat je weer back on earth ben met een huilbui daarna van "What the Fuck happened?" wat was dat geweldig!! Klik om te vergroten... Idd, had mijn eerste ervaringen 5 meo ook die ontlading, kwam terug en idd ook de huilbuien gehad afwisselend met een luide YES kreet😂, mijn diepste ervaring was echt..... Moeilijk uit te leggen,.... Ik was echt bewusteloos volgens mij... Mijn lichaam was slechts nog een omhulsel. Toen ik daarvan terug kwam, was het alsof ik ontwaakte van een diepe slaap.... Maar echt het herboren gevoel toen ik weer bijkwam, dat gevoel was...... Vers, verlossing van alle opgebouwde stress doorheen de jaren, heb die trip ook niet bewust meegemaakt, alles werd ineens zwart en verder nix meer tot ik terug bijkwam. De n.n dmt dat was echt visueel en meer.... Funtrip😜, dit nog maar 1 keertje geprobeerd om mijn zelfgemaakte batch te testen😉. Moet ik nog eens een breakthrough mee proberen😏. Heb trouwens nog halve gr 5 meo liggen, na mijn breakthrough niet meer gedaan. Ligt nog altijd na enkele maanden, onaangeroerd in de kast🤣🤣🤣 zou het niet slecht mogen laten worden eh😂😂😂🎉. Had hier al jullie ervaringen een keertje gelezen, nu lees ik het allemaal opnieuw maar met mijn nieuwe set ogen😉. begrijp en versta nu beter jullie ervaringen❤️"
"Hallo iedereen, zal mezelf even kort voorstellen. Ben een 36j man die onlangs z n spirituele kant ontdekt heeft😁 om een lang verhaal kort te maken, heb ik een dik jaartje geleden onbewust een heel ander inzicht en kijk op het leven gekregen. Onlangs te weten gekomen dat dit wel eens door ketamine kan zijn 😁. Na me verder te verdiepen in over hoe dit eigenlijk tot stand is gekomen en me verder wil ontwikkelingen ben ik uitgekomen bij 5 meo dmt😁 Nu heb ik 100 mg van die heilige goedje, wil het me maar niet lukken dit op mijn eentje te doen. Ik geraak niet verder dan 1 goede diepe trek🤣. Heb dit nu 3 keer geprobeerd maar na de 1ste trek zie ik niet echt meer wat ik doe 😝 Ik wil echt een 'breaktrough' lukken. Iemand tips? Ik voel echt dat het niet veraf is."
"Ik heb al 2 keer met iemand gezeten en voel gewoon niet de juiste sfeer met iemand die niet begrijpt wat ik eruit wil halen,. Ik wil een perfect in de juiste sfeer en stemming komen. Dus heb ik de 2 kansen maar laten passeren. Weet ongeveer wat ik moet verwachten, is het safe om het op je eentje te doen?"
"Dan zal ik het proberen met een vaper. Zal ff opzoeken wat voor soort zich hiertoe het best tot leent😂 Bedankt voor jullie tijd in ieder geval👍"
"Heb ik ook iedere keer goed uitgelegd, wil echt volledig de stemming geraken. En dat lukt mij niet als de tripsitter niet volledig op dezelfde golflengte 🙂 Doe ik het wel ff alleen met een vaper. Met een oilburner lukt het niet om die tweede trek er volledig uit te halen"
"10mg zou moeten volstaan, niet?"
"Check jullie bankrekening even voor de zekerheid😜"