Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn naam is nick 20 jaar. Ik heb 1x lachgas gebruikt in combinatie met Mdma, hiervoor altijd lachgas gedaan nergens last van gehad. Tijden de ballon met mdma leek het alsof ik uit mijn lichaam ging, ik raakte in paniek en wou frisse lucht. Een vriend vroeg of het goed met mij ging, wanneer ik heb ongeveer 6x achter elkaar zag vragen of het goed ging. Het leek een soort bad trip waar ik voor altijd in zou vast zitten. Later heb ik nooit meer in combinatie met mdma lachgas gedaan. Wel heb ik meerdere keren hetzelfde ervaren door alleen lachgas, nu elke keer wanneer ik lachgas doe kom ik in die trip, en lijkt het elke keer of ik steeds meer te weten kom over de trip, elke keer iets verder. Laatste keer dat ik lachgas had gedaan dacht ik dat al mijn vrienden in het complot tegen mij aan het spannen waren en dat het hele leven een soort grap was, ik kreeg waanbeelden en zag ze dingen zeggen die ze helemaal niet zeiden. Is dit triggeren van een psychose, herkennen mensen bepaalde punten in de lachgas trip die ik heb ervaren? Ik blijf er in iedergeval van af tegenwoordig."
"Bij het tweede ballonnetje specifiek had ik echt het idee iets door te hebben. Ik denk dat het er op neer kwam dat je altijd door verschillende tijd-frames springt, die eigenlijk allemaal al vast staan. Je kiest alleen een route die bepaalt hoe je door deze frames reist. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik al die tijd-frames was, en dus ook alle ladingen mee kreeg die in al die potentiële routes zitten. inderdaad, het lijkt alsof je het al eerder hebt gezien wat mensen doen, en dan denk je in je hoofd ook van hoe kan dit. Ik dacht echt dat iedereen me gewoon in de maling aan het nemen was terwijl ik vooraf de ballon al wist wat er ging gebeuren. Maar ervaar je dit ook als je niet aan andere drugs zit, want sinds ik de combinatie met xtc heb gedaan ervaar ik dit elke keer als ik alleen lachgas doe"
"Ik heb 1x lachgas gebruikt in combinatie met Mdma, hiervoor altijd lachgas gedaan nergens last van gehad. Tijden de ballon met mdma leek het alsof ik uit mijn lichaam ging, ik raakte in paniek en wou frisse lucht. Een vriend vroeg of het goed met mij ging, wanneer ik heb ongeveer 6x achter elkaar zag vragen of het goed ging. Het leek een soort bad trip waar ik voor altijd in zou vast zitten. Later heb ik nooit meer in combinatie met mdma lachgas gedaan. Wel heb ik meerdere keren hetzelfde ervaren door alleen lachgas, nu elke keer wanneer ik lachgas doe kom ik in die trip, en lijkt het elke keer of ik steeds meer te weten kom over de trip, elke keer iets verder. Laatste keer dat ik lachgas had gedaan dacht ik dat al mijn vrienden in het complot tegen mij aan het spannen waren en dat het hele leven een soort grap was, ik kreeg waanbeelden en zag ze dingen zeggen die ze helemaal niet zeiden. Is dit triggeren van een psychose, herkennen mensen bepaalde punten in de lachgas trip die ik heb ervaren? Ik blijf er in iedergeval van af tegenwoordig."