#1
Dat denk ik al maandenKlinkt alsof je wellicht wat beter op je drugsgebruik moet gaan letten.
Dat denk ik al maandenKlinkt alsof je wellicht wat beter op je drugsgebruik moet gaan letten.
Ps, ik weet dat dit klinkt als waanzin ☹️
Ik denk dat het jouw onderbewustzijn is die tegen je spreekt.
Ik zou maar luisteren.
Hoi. Goed dat je dit deelt. Ik vind het niet klinken als waanzin. Wel als iets wat de aandacht verdient. Het is een nogal atypische en heftige reactie op lachgas waarbij als ik het zo lees sterke hallucinaties optreden.
Als je buiten je lachgaservaringen om geen last hebt van die beste ‘meneer’, dan zou van een (beginnende) psychose volgens mij geen sprake moeten zijn. Als je deze verschijnselen als eng of naar ervaart zou ik er wel mee ophouden om ze op deze manier telkens weer op te zoeken. Straks zit je steeds meer en meer aan dergelijke waanbeelden - met bijbehorende paniek - vast en dan is de kans groter dat zich ook nuchter psychotische verschijnselen kunnen gaan ontwikkelen. Dan ben je verder van huis en dat is het niet waard, lijkt me.
Wel bijzonder dat je deze ervaringen specifiek tijdens lachgasgebruik rapporteert en niet tijdens gebruik van andere drugs, en dat ze niet willekeurig zijn maar een verband met elkaar (lijken te) hebben. Het brein is een fascinerend ding... maar knoei maar liever niet teveel met zaken die angst oproepen, of je dat nu bezeten wil noemen of niet, je gezondheid staat voorop.
Ik heb soms het gevoel alsof ik achtervolgt word door een schaduw figuurhrugs:
Denkt al maanden met momenten dat ik gek word dus zal wel goed zijn!
Dacht laats not last te hebben van geesten.
Jaren blijkbaar...Dat denk ik al maanden
Klein deel van een ravage.Er is een video op YT van Steve-O (Jackass) die ten tijde van zijn lachgasverslaving ook demonen hoorde en misschien ook zag. Geen zin om te zoeken voor je, sorry, maar misschien wel herkenbaar of verhelderend voor je.
En, waarschijnlijk ten overvloede, ook mijn tip is: laat die zooi voor wat het is en snuif gewoon frisse lucht 😉.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."