Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee mensen hier heb ik al wat aan. Heeft iemand nog antwoord op mijn vraag over caffeine. Vind stimulanten in welke vorm dan ook gedachtebeperkend. En wil graag nog nagenieten van de gloed. Kan me niet voorstellen dat caffeine dat proces nu extreen kan verstoren? Maar ik dacht vraag het toch maar ff"
"Goedemiddag, heb gisteren voor het eerst getript op lsd nadat de vorige x op 100 ug door de microdoseringstolerantie is verpest. Ben nu zonder tolerantie op 200 ug door het dak gegaan. Nu heeft mijn dit zo geinspireerd dat als de tijd er rijp er voor is ik een nieuw goedje wil proberen als tripmiddel. Ook nu het nog kan zonder de nieuwe wetten omtrent de chemicals. De lsd was zeker intens synergetisch bijna en was zoals niks zoals ik ooit heb ervaren al doet keta/2cb hetzelfde alleen dan toch anders meer licht en een helder zwevend gevoel. Dit voelde meer als opgaan in het geheel om het even kort te beschrijven. Toch zou ik graag een tripmiddel proberen wat bekent staat om nog dieper te gaan. Ben van mezelf een behoorlijk diepdenkend persoon en ben erg gevoelig voor allerlei drugs 2 hijsjes wiet en ik snap helemaal niks meer van de wereld. Bij psychedelica kan ik nog gewoon ergens heel makkelijk de draad toch er bij houden. Het is allemaal heel verwondelijk, ik heb geweldige gedachten en prachtige kleuren en mooie inzichten gekregen. Alleen heb niet het gevoel dat ik echt ooit helemaal bij mezelf ben gekomen. Dus bij deze welk stofje zullen jullie mijn aanraden? Ook nog een klein vraagje. Heb natuurlijke wel geweldige inzichten gehad en las dat dit nog weken kan aanhouden mits ke geen stumulanten of alcohol gebruikt. Hoe groot is de invloed van caffeine hierop?"
"Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum maar ben al lang een trouw volger, ik zal mezelf ook introduceren op het introductie forum! In het kort. Ik ben tot voorkort ongeveer een jaar geleden gestopt met het gebruiken van welke drug dan ook na een periode van 9 maanden heftig gebruik van veel soorten drugs en medicijnen. Heb alles op het echt heftige spul na (heroine crack ghb enz.) Wel gezien. Ik heb toen een ommeslag gemaakt nadat ik mezelf bijna kapot heb gemaakt en besloten om t op alles of niets te gooien, leven naar eer en waarde zonder drugs of geen leven. Ik heb dit inmiddels aardig op de rails alhoewel ik nog steeds niet helemaal ben hersteld en hou mezelf tot op de dag van vandaag trouw aan mijn afspraak. Op een uitzondering na. Ik ben een maand geleden begonnen met het microdoseren van LSD ik heb voor mezelf besloten een uitzondering te maken voor psychedelica aangezien ik geen enkele negatieve ervaring heb met tripmiddelen en dit altijd eerder als een verijking/reset zag zelfs tijdens die periode. Ik moet zeggen dat het even zoeken is met dosering en heb wel moeite met bepaalde mentale dingen maar de openheid en inzicht die het ook geeft heeft mijn besloten hier voorlopig mee door te gaan. Ik was in het begin toch bang dat ik nu toch weer de drang ging krijgen naar middelen die ik heb afgezworen 1 jaar geleden. Dit is echter totaal niet het geval eerder juist tegenovergesteld. Na lang nadenken heb ik dus besloten dat ik het aandurf en ook de behoefte heb om lsd te proberen als een volwaardige trip. Hierover enkele vragen. Ik heb 1-p lsd besteld bij een vendor van 100 ug per blotter. LSD is wel een tripmiddel wat ik nog niet heb gebruikt. Ik heb 4 blotters besteld. Graag zou ik advies willen hoe ik hier het beste mee kan omgaan. Kan ik ze vastpakken? Hoe neem ik deze het beste in? En hoe bewaar ik de overige 3 blotters zonder dat het stofje verloren gaat? En hoelang zullen deze ongeveer houdbaar zijn? Zie hier namelijk toch nog verschillende reacties op. Ben zelf al ervaren met 2cb truffels en ketamine. Maar als iemand nog advies heeft over 1-p lsd hoor ik het graag. Voor de experts onder ons zou ik nog graag willen vragen wat het beste is om te doen kwa microdoseren. Kan ik gewoon na 4 dagen weer een microdosis nemen of adviseren jullie om daar dan nog even mee te wachten. Ik zie graag jullie reacties tegemoet😃"
"Martinus zei: Ik bewaar het gewoon in de ziplock bag waar het in kwam en pak het gewoon met mn vingers aan de zijkant van de zegel. Ik zou gewoon 1 zegel nemen om mee te beginnen. En als je dat ervaren heb kun je dan kijken of je verder wil gaan. Klik om te vergroten... Thanks voor de tips!"
"Mindless zei: Fijn dat je zoveel baat hebt bij het microdoseren van LSD. En inderdaad, het is toch wel een heel andere klasse drugs hè? Psychedelica. Ze worden vaak in één adem genoemd met allerlei andere soorten drugs maar iets als LSD helpt veel mensen juist van de andere drugs af te blijven. - Ja, je kunt de zegels wel bij de rand vastpakken. Eventueel kun je ook een pincet en een schaartje gebruiken. - Je kunt de zegel onder je tong houden of wat door je mond bewegen. Doe dit zo'n 20 minuten en slik de zegel dan door. Deze is dan inmiddels waarschijnlijk een stuk zachter en makkelijk door te slikken. - Het beste is de blotters beschermen tegen licht, warmte en lucht. Dus bijvoorbeeld in een gripzakje, in aluminiumfolie gewikkeld op een koele donkere plek. Wil je nog een stapje verder gaan dan kun je ze vacuüm verpakken en/of in de vriezer leggen. Je kunt ze zo heel lang bewaren zonder dat ze erg veel in potentie verliezen, waarschijnlijk flink wat jaren. - Je kunt na 3 a 4 dagen prima weer een microdosering doen. Maar doe je dit voor langere tijd, dan zul je misschien weer eens wat langer tussendoor (een week) niets nemen, zodat al je mogelijke tolerantie weg is. Ik zou ook gewoon 1 zegel (van 100ug dus) nemen voor een eerste trip. Je hebt verder namelijk al wat tripervaring, dus dat moet goed kunnen. Wees je er wel op bedacht dat een LSD trip vrij lang duurt. Nog een tip die ik je zou willen meegeven om 's ochtends al te beginnen. Zo hoef je geen nacht over te slaan, want juist na zo'n vermoeiende trip heb je een goede nacht slaap nodig. Laat maar eens horen hoe het is gegaan! Wees voorbereid op een prachtige ervaring! Klik om te vergroten... Bedankt voor de uitgebreide reactie! En de tips waar ik zeker wat aan heb! Denk ook dat ik na de lsd trip een weekje pauze ga houden kwa microdoseren. Zat zelf inderdaad ook al te denken om gewoon met 100 ug te starten mede door de ervaring en aangezien ik trips op andere psychedelica altijd heb ervaring als positief en anders wel als een goede spiegel voor mezelf. Het blijft inderdaad een magische klasse van drugs!"
"GHBismijnietdebaas zei: Als het bitter is tuf je het uit, anders enjoy al was 150ug beter. Er zijn wel vervuilde blotters in omloop btw. Klik om te vergroten... Aha thanks voor de tip maar dit is van een betrouwbare vendor voor mijn. Wel denk ik dat ik te kort op mn microdosis de lsd heb gepakt. Had mentaal zeker wat inzichten en merkte zeker wel wat van de lsd. Dit was vooral mentaal en kwa kaakspanning. Alleeb de visuals en het echt hard trippen bleef uit. Dus pak volgende x 200 ug en wacht even een paar dagen met microdosen."
"Chr0nic zei: Ik kan mij niet voorstellen dat 1 of 2 kopjes koffie de dagen erop je afterglow gaat verzieken. Bovendien heb ik de dagen soms zelfs weken na een intense trip niet eens behoefte aan alcohol of drugs. Het werkt als een soort van mentale reset voor mij. Dit is overigens met lange trips (truffels/lsd) alleen zo. Met een korte heftige DMT/Changa trip is de afterglow bij mij alleen die zelfde dag aanwezig en de ochtend erna. Tijdens en vooraf je trip ook alcohol/drugs vermijden zodat je met een heldere geest kan trippen. De eerste keren dat ik experimenteerde met DMT deed ik dat in mijn eentje thuis op de bank omdat ik verder niemand kende in mijn directe omgeving die het kende, laat staan wilden proberen. Ik had genoeg ervaring met andere psychedelica maar toch was ik enorm zenuwachtig waardoor ik altijd een lichte dosis GHB nam van te voren om de angst een beetje dempen. Dit zorgde ervoor dat ik iets meer durfde door te hijsen maar hierdoor ervaarde ik de trip ook minder intens. Nadat ik wat meer zelfvertrouwen had opgebouwd met de DMT deed ik het pas compleet nuchter, het liefst in de ochtend als me mind nog leeg is van alle clutter van de dag. DIt was echt een enorm verschil in vergelijking met in de avond doen nadat je al een hele dag erop hebt zitten. Merk nu trouwens dat ik compleet off-topic ben gaan ratelen, oeps! Lang verhaal kort: geef DMT/changa een kans, het gaat je kijk op realiteit permanent veranderen, dat beloof ik je :P Klik om te vergroten... Kijk en dat is stiekem ook een beetje mijn bedoeling heeft de psychedelica mijn in het algemeen geleerd. Ik weet dat het geen therapie is maar weet dat ik iets nog niet heb beseft of nog niet diep genoeg erin ben gegaan als je begrijpt wat ik bedoel. Weet uberhaupt niet of ik over de blokkade heenkom maar dmt klink dus zeer positief. Is dit online te krijgen? Anders moet ik nog goed gaan zoeken hiervoor!"