#1
Als het bitter is tuf je het uit, anders enjoy al was 150ug beter. Er zijn wel vervuilde blotters in omloop btw.
Aha thanks voor de tip maar dit is van een betrouwbare vendor voor mijn. Wel denk ik dat ik te kort op mn microdosis de lsd heb gepakt. Had mentaal zeker wat inzichten en merkte zeker wel wat van de lsd. Dit was vooral mentaal en kwa kaakspanning. Alleeb de visuals en het echt hard trippen bleef uit. Dus pak volgende x 200 ug en wacht even een paar dagen met microdosen.Als het bitter is tuf je het uit, anders enjoy al was 150ug beter. Er zijn wel vervuilde blotters in omloop btw.
Thanks voor de tips!Ik bewaar het gewoon in de ziplock bag waar het in kwam en pak het gewoon met mn vingers aan de zijkant van de zegel.
Ik zou gewoon 1 zegel nemen om mee te beginnen. En als je dat ervaren heb kun je dan kijken of je verder wil gaan.
Bedankt voor de uitgebreide reactie! En de tips waar ik zeker wat aan heb! Denk ook dat ik na de lsd trip een weekje pauze ga houden kwa microdoseren. Zat zelf inderdaad ook al te denken om gewoon met 100 ug te starten mede door de ervaring en aangezien ik trips op andere psychedelica altijd heb ervaring als positief en anders wel als een goede spiegel voor mezelf. Het blijft inderdaad een magische klasse van drugs!Fijn dat je zoveel baat hebt bij het microdoseren van LSD. En inderdaad, het is toch wel een heel andere klasse drugs hè? Psychedelica. Ze worden vaak in één adem genoemd met allerlei andere soorten drugs maar iets als LSD helpt veel mensen juist van de andere drugs af te blijven.
- Ja, je kunt de zegels wel bij de rand vastpakken. Eventueel kun je ook een pincet en een schaartje gebruiken.
- Je kunt de zegel onder je tong houden of wat door je mond bewegen. Doe dit zo'n 20 minuten en slik de zegel dan door. Deze is dan inmiddels waarschijnlijk een stuk zachter en makkelijk door te slikken.
- Het beste is de blotters beschermen tegen licht, warmte en lucht. Dus bijvoorbeeld in een gripzakje, in aluminiumfolie gewikkeld op een koele donkere plek. Wil je nog een stapje verder gaan dan kun je ze vacuüm verpakken en/of in de vriezer leggen. Je kunt ze zo heel lang bewaren zonder dat ze erg veel in potentie verliezen, waarschijnlijk flink wat jaren.
- Je kunt na 3 a 4 dagen prima weer een microdosering doen. Maar doe je dit voor langere tijd, dan zul je misschien weer eens wat langer tussendoor (een week) niets nemen, zodat al je mogelijke tolerantie weg is.
Ik zou ook gewoon 1 zegel (van 100ug dus) nemen voor een eerste trip. Je hebt verder namelijk al wat tripervaring, dus dat moet goed kunnen. Wees je er wel op bedacht dat een LSD trip vrij lang duurt. Nog een tip die ik je zou willen meegeven om 's ochtends al te beginnen. Zo hoef je geen nacht over te slaan, want juist na zo'n vermoeiende trip heb je een goede nacht slaap nodig. Laat maar eens horen hoe het is gegaan! Wees voorbereid op een prachtige ervaring!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."