#1
Hmm. Ergens in een rustig dal zonder mensen drukte tussen 2 bomen in een hangmat leggen spacen, dat lijkt mij wel wat. En dan savonds rond het kampvuur met wat andere spacers de trip ervaringen uitdelen.
Beetje offtopic, maar wel leuk om over te denken.
Beetje offtopic, maar wel leuk om over te denken.