Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Purple haze zei: Hallo allemaal! Ik gebruik sinds kort geen tabak meer in mijn joints maar Greengo, dat is een tabak vervanger. Ik mag namelijk geen nicotine meer binnenkrijgen van mijn dokter ivm een ziekte die ik heb. In greengo zit geen nicotine. Alleen nou viel me het volgende op, een aantal keren toen ik ging blowen, ging die joint heel snel branden, zo snel dat na 6 hijsjes of zo, er een enorm stuk ging gloeien ipv alleen het klein uiteinde, blijkbaar brand dat spul heel snel of zo. Wat hier tegen te doen? Voortaan iets meer erin doen zodat het minder snel brand? Of moet ik juist dikke of dunne vloei gebruiken? Ik hoor het graag van jullie. Klik om te vergroten... Hai, je kan ook proberen wat de Denen altijd doen; ze pakken een sigaret en verwarmen deze met een aansteker. Je beweegt de aansteker onder je sigaret heen en weer voor ongeveer 30 seconden. Als je merkt dat je sigaret begint te stomen/roken blaas je erin(gwn via het filter naar binnen blazen) en blaas je zo de nicotine en nog wat additieven eruit. Er staan ook tutorials op youtube, moet je zoeken naar "toasting a cigarette""
"Ik was 14 en een half voor t eerst. gwm niet te vaak doen op die leeftijd (max eens per maand) en als je wat ouder bent en wat meer ervaring hebt kan je wat meer gaan blowen maar ik raad aan sws niet meer dan eens per week"
"Gwn binnenste buiten, normaal is scherper. Maar als mij een jointje aangeboden wordt die normaal is gedraaid rook ik m ook met liefde op."
"Ik draai altijd binnenste buiten maar mn joint trekt er een beetje scheef van (niet bij hijsen maar hij staat een beetje krom), weet iemand wat ik hier aan kan doen?"
"Psychedelibee zei: Dan draai je hem net wat te strak dicht, is een beetje een kwestie van oefenen. Maar als die verder goed rookt is het niet echt erg natuurlijk. Klik om te vergroten... Oh top, dankjewel! Ja hij rookt wel goed, maar ik ben er toch altijd trots op als ik een mooie joint heb gedraaid dus wil k mn draaikunsten toch perfectioneren"