Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kwam dit toevallig tegen en heb het enkele dagen terug snel doorgenomen. Vandaag naar de shop geweest en wat denk je dat er op mijn rekening staat: In ieder geval vrij weinig subtiels Blij dat de ouders ondertussen lang niet meer dit soort dingen doornemen"
"Moet een heftig weekend zijn geweest als ik het zo lees! Als je maar niet teveel "feestjes" pakt"
"Leuk om dit een keer in een andere setting te lezen. Meest voorkomende setting is toch een wat 'wilder' feest... Enkele dingen vallen mij echter wel op, en ja dat zijn flinke aannames. Je lijkt me vrij jong. Een feestje waar 25 man op af komen en waar slechts 2 kratjes bier zijn? Dat daarnaast iemand afgevoerd wordt omdat hij teveel heeft gezopen (met deze hoeveelheid drank?) geeft mij de indruk dat hij nog minderjarig is. Hier kan ik echter naast zitten, zo niet vraag ik me af hoe oud je zelf bent. Wat je allemaal weg hebt gewerkt vind ik enigzins verontrustend indien je nog geen 18 jaar bent. Nogmaals, een aanname enkel en alleen vanuit wat ik hierboven heb gelezen. En een dealer die een vriend vraagt om te testen terwijl die pas 1 keer een kleine hoeveelheid heeft gebruikt? Serieus? Daarnaast iets wat meer met mijn eigen onwetendheid te maken heeft: 2 uur op 1 punt coke? Werkt dit zo lang of gaat deze man gigantisch hard op loze gedachten?"
"Dat laatste heb ik vaker gehoord "Nee, ik vond het wel leuk, maar denk toch niet dat ik het vaker ga doen." Toch is er ergens een knopje omgegaan waardoor je ooit weer eens gaat denken: "Goh, was toch wel leuk eigenlijk, waarom ook niet...""
"Leuk rapport! Heb afgelopen weekend ook op D+B staan dansen terwijl ik had gebruikt en ik kan je gevoel helemaal voorstellen! Daarentegen lijkt het me wel echt vreselijk als je als vrouw zo in de minderheid bent en ongeveer de helft van de mannen je (waarschijnlijk) staat aan te staren als een stuk wild vlees..."
"Valiane zei: Ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst 4fmp gebruikt. Ik heb ook nog nooit een ander soort drugs gebruikt, dus het was helemaal nieuw voor mij! We hadden capsules van 200mg. Iedereen begon het na 30 a 45 minuten te voelen, behalve ik. Iedereen reageert anders op drugs dus ik verwachtte dat het bij mij gewoon later zou komen. Na een uur begon ik heel lichte tintelingen op mijn hoofd en mijn rug te voelen, maar deze waren na een kwartiertje al verdwenen. Verder heb ik niets meer gevoeld van deze drugs, terwijl de rest van mijn vrienden er heerlijk op gingen. Enig idee hoe dit mogelijk is? Zou het kunnen zijn dat de volgende keer dat ik het neem het wel aanslaat, of ben ik er gewoon niet gevoelig voor? Klik om te vergroten... Ik kan je er niet direct antwoord op geven... Kan het zijn dat je jezelf al helemaal hebt volgegooid met alcohol? Misschien was je capsule gewoon veel minder sterk. Icm alcohol kan ik me voorstellen dat je er minder van merkt... Wat natuurlijk ook kan is dat je vrienden een kutgeintje hebben uitgehaald. Ik weet nog van mijzelf dat ik een avond lang alleen 0.0 bier heb gedronken op de biertjes na die ik zelf heb gehaald... Het lijkt me toch vrij sterk dat je 200mg niet voelt en zeker niet tijdens je eerste keer."
"Een man met een push-up bh is ook weer zoiets hè..."
"Re: Gerard Alderliefste verteld over hppd en depersonalisati Mate van gebruik is inderdaad vrij belangrijk hierbij. Wat hij zei, over lijntjes in je ogen, heb ik al gehad voordat ik gebruikte. Is het niet zo dat iedereen dit wel eens heeft? Wanneer je je ogen een keer sluit en vervolgens allemaal van die lichtwormpjes ziet?? Verder komt het mij gelukkig allemaal vrij onbekend voor!"
"Goed punt inderdaad... Weet zelf ook niet precies wat er aan de hand was en hoe ik de situatie in kan schatten. Ben wel nieuwsgierig geworden door het onderwerp en zal dit zeker nog eens aan hem vragen!"
"Enige keer dat ik verklaring als verdachte af moest leggen (niet voor drugs) duurde het maanden lang voordat alles eens rond was. Volgens mij meer dan een jaar. Kans is groot dat zijn dossier ergens onderaan een hele grote stapel ligt. 17g is wel veel maar ik denk dat de politie wel grotere jongens kan vinden..."