Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb LSD succesvol gecombineerd met Alcohol (vlakt de trip wat af, wat meer oppervlakkig maar by no means less enjoyable ) Speed (vlakt de trip ook wat af, je bent iets minder wazig en hebt wat meer energie.) THC (werkte bij mij als een kathalysator, gaf de trip aanzienlijk meer diepgang en wekte ook visuals op) Ketamine (time slows... had het idee dat tijd op slow motion gezet werd, erg leuk maar de combinatie 2cb + keta is nog veel leuker IMHO. Cocaine (wel leuk, niks bijzonders) N20 (dat was een van de meest bijzondere momente die ik ooit meegemaakt heb, m'n medetripper en ik hadden allebei het gevoel dat we allebei een soort van gemeenschappelijk bewustzijn kregen en op een gegeven moment bestond ik niet meer. Ik ging out en er was niks, alleen wit licht... langzaam werd ik laag voor laag weer opgebouwd en op het moment dat ik m'n ogen open deed was het alsof ik ze voor het eerst ooit opende. Spirituele wedergeboorte... ik werd heel bewust van NIETS weer IETS. Erg emotioneel en bizar moment. Ik vind persoonlijk dat LSD goed te combineren is met bijna alles, maar dit is erg persoonsgebonden."
"Ik ervaar vloeibare LSD anders dan papertrips.... uiteraard ligt dat ook aan de dosering maar liquid is zo verschrikkelijk puur... dat merk je. M'n high kwam veel sneller op, in ongeveer 30 minuten..., de high was ook veel 'allesomvattender' Het voelde aan als trippen op een ander niveau... alsof ik het opnieuw moest 'leren'."
"spacekonijn zei: WildChild zei: het heeft dezelfde werking als PCP of Angeldust. Klik om te vergroten... hoe kom je daaaaar bij?????? dat is dus echt gelul :P trouwens , volgens mij is het gewoon nu in het nieuws omdat er een financieel gedoe bij komt kijken , vast een concurrent van dampo ofzo dit dit ff publiceert. het is nameliijk helemaal niks nieuws , het was allang bekend en veel gebruikt. vaag dat het nu ineens weer in t nieuws is Klik om te vergroten... Nouja, net zoals PCP (PCP = angeldust trouwens) heeft DXM een dissocatieve werking. In dat opzicht zijn ze dus wel vergelijkbaar, en het spul is echt niet zo overdreven schadelijk en het zorgt ook helemaal niet snel voor 'bad trips' (sowieso lukt dat bij dissocatives niet snel IMHO)."
"spacekonijn zei: WildChild zei: het heeft dezelfde werking als PCP of Angeldust. Klik om te vergroten... volgens mij is het gewoon nu in het nieuws omdat er een financieel gedoe bij komt kijken , vast een concurrent van dampo ofzo dit dit ff publiceert. Klik om te vergroten... Heb je daar een bron van of is dat een veronderstelling? Ik denk dat men eerder op zoek is naar sensatie en dit verschijnsel was in Nederland nog niet echt bekend."
"SpacingBen zei: minn zei: SpacingBen zei: IK vind het RONDUIT belachelijk dat dit op het nieuws komt VOORDAT dit medicijn verboden is! Zelfs in mijn vriendenkring willen ze deze shit nu gaan gebruiken (roken normaal alleen wiet en drinken alcohol...) Dit bewijst dus al hoeveel andere jongeren deze shit nu gaan gebruiken DOOR HET FUCKING NIEUWS! Geloof me, probeer deze shit gewoon niet! Het is echt niet goed voor je! Wat is dat toch tegenwoordig? Legaliseer godverdomme dan ook meteen softdrugs als je dit soort berichten openbaar maakt! Of ben ik nou de enige die dit zo ernstig vindt?! Klik om te vergroten... ben het met je eens hoor, alleen vind het een beetje raar dat je zegt dat dit zo slecht voor je en het niet moet proberen Ben, je doet zelf ook dingen zoals ephedra.... mja, verder ben ik het met je eens, nederland is soms zo dom .. maar, k ga t morgen toch proberen, 1 keertje Klik om te vergroten... Tsja, ik ben samen met mijn smartshop eigenaar blijkbaar de enige die alleen natuurlijke drugs nog vertrouwt. (en dan nog moet je heeeeel erg oppassen.) Ephedra geeft gewoon energie, en that's it... maja, jullie moeten het ook allemaal zelf weten hoor. Ga je gang, en je komt er achter dat die hoestdrank zo onschuldig nog niet is... Ik ga niet zeggen dat ephedra risico vrij is, maar denk dat het eerder in het rijtje komt van: drugs die na dagen lang gebruik je nog niet kapot maken, dan hoestrank of xtc o.i.d! Maja, ik zal wel weer gek zijn met mijn mening. (zoals altijd...) Klik om te vergroten... Onderbouw je meningen nou eens fatsoenlijk ipv gelijk in die slachtofferrol te kruipen met je "Ik zal wel weer gek zijn". Opmerkingen als 'je komt er zelf nog wel achter' gaan in mijn optiek nergens over, net zoals het niet vertrouwen van synthetische drugs.... waar baseer je dat in hemelsnaam op? Verder heb je het hier over drugs die je kapot maken na dagen lang gebruik, dat is ook niet echt een eerlijke kijk op de zaak. Natuurlijk is het dagenlang gebruiken van hard of softdrugs niet gezond voor je maar je kunt middelen als xtc en ook DXM wel degelijk op een normale, recreatieve manier gebruiken. Als je jezelf goed inleest en weet waar je mee bezig bent is een DXM trip per defenitie absoluut niet bovengemiddeld schadelijk... en bovendien: Olney's Lesions: The theory that DXM may cause this type of brain lesioning is based on extrapolation from other NMDA agonist actions and is not considered definitive. Klik om te vergroten..."
"Ik vind die houding van: "Het is synthetisch dus het zal wel slecht voor je zijn" zo kortzichtig."
"^^ Neem hier maar eens een kijkje. http://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=649 As I have spoken to more and more users of DXM, I have learned that more people have negative experiences with the drug than I had expected. Most of these are simply people who try it once, decide they don't like it, and never try it again. A few people, on the other hand, seem to be greatly susceptible to DXM addiction and some of these have suffered long-term health consequences. A very few may have suffered permanent brain damage from extremely heavy use of DXM (e.g., an 8oz bottle of Maximum Strength syrup every day). On the other hand, some people consume the same amount for years seemingly without consequence. And while some people can consume DXM regularly without psychological consequences, others suffer from severe depression and psychotic breaks, even leading to a few cases of suicide attempts. Klik om te vergroten... There are a few DXM users who have suffered long-term consequences. Out of approximately five hundred current and former DXM users I have heard from, three have suffered lasting cognitive impairment. Additionally, there is one published paper on cognitive impairment from chronic DXM use, although the author suggests an underlying temporal lobe seizure disorder. DXM has been shown to increase the frequency of complex partial seizures, and it's possible that it is the seizures, and not the DXM itself, which is causing problems. Unfortunately, it has also been suggested temporal lobe epileptics may also be more susceptible to dissociative addiction. Hopefully much of this will be resolved in the next few years. Klik om te vergroten... Until then, my official recommendation is not to use DXM at all. Since I know this isn't likely to happen, my own personal belief is that DXM is probably pretty safe when used occasionally (e.g., once or twice a month) at the lower plateaus, and rarely (e.g., once or twice a year) at the higher plateaus. I have yet to hear from anyone who used DXM with this or less frequency who has suffered any impairment, temporary or permanent. Actually, to be technically correct, nobody using it once a week for less than six months has ever seemed to have problems, but it's always best to keep a wide safety margin Klik om te vergroten... http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/"
"Check m'n Sig :P Ik ben nou nog vooral op zoek naar opiaten en synthetische mesc.... binnenkort krijg ik wat valium en ga ik m'n eerste tranq ervaring meemaken."
"Salvia is zeker wel 'waar' voor je geld.... het effect is naar mijn weten echt uniek, ik ken geen enkel psychedelisch middel dat zo'n bizarre uitwerking heeft... verder duurt het idd maar een minuutje of 10 maar wat zijn 10 minuten als je tijdsbesef totaal weg is? Mijn meest extreme Salvia ervaring van een ander forum gehaald: Na het inhaleren van de Salvia hield ik het binnen totdat de trip begon, en op dat moment scheurde de realiteit waar ik in zat open en daardoor ontstonden er ineens honderden verschillende realiteiten (vreemd genoeg allemaal exact dezelfde als waar ik in zat )waar ik op dat moment buiten stond, en aan me voorbij zag trekken. Het voelde fysiek zeer onprettig aan net alsof mijn lichaam ook in stukken gescheurd was, voelde me dr erg ongemakkelijk bij en raakte min of meer in paniek terwijl ik nog midden in m'n trip zat. Een van de vele realiteiten trok weer aan me voorbij, (het leek wel alsof ik onderaan een reuzenrad stond met in plaats van karretjes verschillende realiteiten,die telkens aan me voorbij trokken als ze onder aan het rad passeerden en op gelijke hoogte met mij zaten zeg maar) en in paniek 'sprong ik die realiteit in' en stond op van mijn stoel. Ik opende de deur van de woonkamer en alles voelde echt onwerkelijk aan, echt een panniekerig gevoel, en ik zat echt nog midden in mijn trip. In mijn paniek riep ik een maat van mij die op dat moment aan het scheiten was zelfs om te checken of het wel allemaal 'echt' was en het leipe gevoel bleef nog minimaal 2 minuten aanhouden. Vervolgens kwam ik weer langzaam bij en in 20 minuten was ik weer vrij normaal, de hele avond heb ik geen Salvia meer kunnen nemen om dit te 'verwerken'. Klik om te vergroten... Zoals je kunt lezen is een sterke Salvia ervaring absoluut geen kattepis en er zijn er maar weinig die deze wonderlijke drug als 'prettig' ervaren."
"spacekonijn zei: heb je het wel eens geprobeerd ? ik vind dat je van internet een beetje een verkeerd beeld ervan krijgt , veel noemen het heel heftig en eng en inslaand. maar ik en ook mijn vrienden vinden het eigenlijk altijd een vrij vriendelijk werking hebben. het is wel zeer heftig maar je hebt eigenlijk niet echt de tijd om daar bij stil te staan alles komt op je af en gaat over je heen zonder dat je er echt bij na kan denken van , dit is gaaf , dit is te hard , dit gaat te heftig. het overkomt je alsof je in een droom zit en daarna achteraf besef je pas wat er allemaal gebeurd is. het gaat dus niet echt samen met angst meer overweldigend Klik om te vergroten... Dan ben ik erg benieuwd naar de heftigheid van je ervaringen.... toen ik mijn ervaring met die 'overlappende' realiteiten stond ik zeer bewust in een trip die zo vaag en abstract was dat ik 'm niet eens meer kan verwoorden... zoiets kan erg verwarrend zijn.... Er zijn best veel reports van mensen die gewoon door hun kamer gaan lopen, dingen omstoten of zelfs in het ergste geval met hun hoofd tegen de muur aan slaan zonder dat ze hier achteraf nog iets vanaf weten. M'n eerst trips hadden ook een vrij sereen karakter maar toen ik verder en dieper ging kwam ik erachter dat Vrouwe Salvia een zwaar gestoorde, schreeuwende bitch is die je totaal niet ziet aankomen."