Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb recent coke gebruikt en vind er helemaal niks aan ,buiten het feit dat je niet dronken word .heb ook terug speed gekocht en is in niks te vergelijken met vroeger ,deze is nat en licht rozig .ook gedroogd en smaakt echt slecht in de keel .hoor vertellen dat natte speed dikwijls gemengd word met rotzooi ,en daar heb ik wel wa bang voor 😶"
"Ik heb recent terug speed gekocht ,deze is nat en licht rozig ,ook als ik hem gedroogd heb .als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel .helemaal niet zoals vroeger ,zou het kunnen dat die gemend is met allerhande rotzooi ,zoals ik wel vaker hoor ?"
"Beste ricoriels ,heb net gezocht op google .en in vlaanderen is er blijkbaar zoiets niet .tja België he ,op dit gebied staan we nog ver achter 😁"
"Hansklok zei: Ik heb laatst een trui gekocht de primark. Prima kwaliteit opzich alleen op bij de schouders is die wat lelijk genaait. Zou het kunnen dat dit wel van echte kinderhandjes is gemaakt of fabrieks fout ? Klik om te vergroten... Op wat slaagt dit nu ??? Ik heb gewoon jaren niks gekocht en gebruikt, daarom dat ik natte speed niet ken ,en de kwaliteit is ook vele malen minder .ik stel gewoon een vraag ,waar ik serieuze antwoorden op verwacht .niet zo een antwoord als dat van u ,daar is niemand mee gebaat"
"Snuffelaar zei: Speed kan roze worden tijdens het zuiveringsproces met een bepaalde stof die ik volgens de regels van dit forum niet mag vernoemen. Je labrat die de productie op zich heeft genomen is gewoon niet al te professioneel aan het werk gegaan. Overigens zou het effect exact hetzelfde moeten zijn als normale speed, wat ook bv geel kan worden in aanraking met lucht. Je kan het zelf zuiverder maken door je speed in een witte koffiefilter te doen om er daarna aceton over te schenken. Aceton verdampt dus het is niet schadelijk. Op die manier haal je wat onzuiverheden weg. Je kan het een paar keer na elkaar wassen tot je tevreden bent met het resultaat. Zo haal je ook eventuele caffeine uit het product die er hoogstwaarschijnlijk wel in zal zitten. Mogelijks heb je wel wat verlies maar je neus zal je dankbaar zijn, net zoals je lichaam die minder nare neveneffecten zal ervaren. Dit was proces kan je ook gebruiken voor Ketamine en Cocaïne. Zelf merk ik ook dat hoe droger mijn speed is hoe irritante het is voor m'n keel. Hier heb je een trucje voor. Ipv de snuifbuisjes verticaal je neus in te boren is het beter om het tegen je neus vleugel te plaatsen. Op die manier schiet het niet meteen je keel binnen. Zachter snuiven helpt ook. Veel succes en snuif plezier gewenst. Klik om te vergroten... Thanks 👊💪"
"Hansklok zei: It was a joke . Die viel dus ook in het verkeerde keelgat 😜 Wij kunnen niet weten of jou drugs gemengd is met iets. Zou het zoals rico ookal zegt Testen of weggooien. Klik om te vergroten... Heb gezocht aan deze kant van de grens 🇧🇪 hier bestaat zoiets niet blijkbaar 😉"
"Mevrouw Pløp zei: Als mensen iets vragen wat niet is toegestaan volgens de forumregels wordt daar door forumleden vaak met een grap op gereageerd. Nogmaals: speculeren is niet toegestaan. Klik om te vergroten... Zie niet in wat ik verkeerd stuur ,maar alvast men excuses"