Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb recent speed gekocht ,deze is nat en licht rozig .heb hem gedroogd en als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel

Ik heb recent speed gekocht ,deze is nat en licht rozig .heb hem gedroogd en als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gumpie zei:
Heb gezocht aan deze kant van de grens 🇧🇪 hier bestaat zoiets niet blijkbaar 😉
Klik om te vergroten...
Dan kom je toch gezellig in ons mooie land het testen. Zoiets kun je hier anoniem laten doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gumpie zei:
Zie niet in wat ik verkeerd stuur ,maar alvast men excuses
Klik om te vergroten...
Nou gumpie vind het bijzonder maar zal het zo makkelijk mogelijk maken zodat je het wellicht wel kunt inzien.
Je hebt je aangemeld bij drugsforum,
je krijgt regels te zien.
1 daarvan is niet speculeren over wat voor drugs miss wel of niet. In jou geval of het versneden is met iets.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gumpie zei:
Zie niet in wat ik verkeerd stuur ,maar alvast men excuses
Klik om te vergroten...
Ik heb je daar in de mooie kleur møderator-rood een waarschuwing voor gegeven maar ik zal hem even herhalen:

Volgens de forumregels is het niet toegestaan te speculeren over wat er in je drugs zit. Deze forumregels staan levensgroot in je beeld als newbie, dus ik zou zeggen lees ze nog eens door :)

Ik sluit nu dit topic.
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb recent terug speed gekocht ,deze is nat en licht rozig ,ook als ik hem gedroogd heb .als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel .helemaal niet zoals vroeger ,zou het kunnen dat die gemend is met allerhande rotzooi ,zoals ik wel vaker hoor ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gumpie zei:
Ik heb recent terug speed gekocht ,deze is nat en licht rozig ,ook als ik hem gedroogd heb .als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel .helemaal niet zoals vroeger ,zou het kunnen dat die gemend is met ontstopper ,zoals ik wel vaker hoor ?
Klik om te vergroten...
Waarschuwing: speculeren over wat er in je drugs zit is niet toegestaan volgens de forumregels.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gumpie zei:
Ik heb recent terug speed gekocht ,deze is nat en licht rozig ,ook als ik hem gedroogd heb .als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel .helemaal niet zoals vroeger ,zou het kunnen dat die gemend is met ontstopper ,zoals ik wel vaker hoor ?
Klik om te vergroten...
google eens op drug test centrum in jou regio
als je zelf iets niet vertrouwd ,gooi het weg of laat het testen

lees dit effe door.

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl

mvg
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste ricoriels ,heb net gezocht op google .en in vlaanderen is er blijkbaar zoiets niet .tja België he ,op dit gebied staan we nog ver achter 😁
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gumpie zei:
Ik heb recent terug speed gekocht ,deze is nat en licht rozig ,ook als ik hem gedroogd heb .als ik ervan snuif heb ik een hele vieze smaak in men keel .helemaal niet zoals vroeger ,zou het kunnen dat die gemend is met allerhande rotzooi ,zoals ik wel vaker hoor ?
Klik om te vergroten...
Ik heb laatst een trui gekocht de primark. Prima kwaliteit opzich alleen op bij de schouders is die wat lelijk genaait. Zou het kunnen dat dit wel van echte kinderhandjes is gemaakt of fabrieks fout ?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed kan roze worden tijdens het zuiveringsproces met een bepaalde stof die ik volgens de regels van dit forum niet mag vernoemen. Je labrat die de productie op zich heeft genomen is gewoon niet al te professioneel aan het werk gegaan.

Overigens zou het effect exact hetzelfde moeten zijn als normale speed, wat ook bv geel kan worden in aanraking met lucht.

Je kan het zelf zuiverder maken door je speed in een witte koffiefilter te doen om er daarna aceton over te schenken. Aceton verdampt dus het is niet schadelijk.

Op die manier haal je wat onzuiverheden weg. Je kan het een paar keer na elkaar wassen tot je tevreden bent met het resultaat. Zo haal je ook eventuele caffeine uit het product die er hoogstwaarschijnlijk wel in zal zitten.

Mogelijks heb je wel wat verlies maar je neus zal je dankbaar zijn, net zoals je lichaam die minder nare neveneffecten zal ervaren.

Dit was proces kan je ook gebruiken voor Ketamine en Cocaïne.

Zelf merk ik ook dat hoe droger mijn speed is hoe irritante het is voor m'n keel. Hier heb je een trucje voor. Ipv de snuifbuisjes verticaal je neus in te boren is het beter om het tegen je neus vleugel te plaatsen. Op die manier schiet het niet meteen je keel binnen. Zachter snuiven helpt ook.

Veel succes en snuif plezier gewenst.
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hansklok zei:
Ik heb laatst een trui gekocht de primark. Prima kwaliteit opzich alleen op bij de schouders is die wat lelijk genaait. Zou het kunnen dat dit wel van echte kinderhandjes is gemaakt of fabrieks fout ?
Klik om te vergroten...
Op wat slaagt dit nu ??? Ik heb gewoon jaren niks gekocht en gebruikt, daarom dat ik natte speed niet ken ,en de kwaliteit is ook vele malen minder .ik stel gewoon een vraag ,waar ik serieuze antwoorden op verwacht .niet zo een antwoord als dat van u ,daar is niemand mee gebaat
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Speed kan roze worden tijdens het zuiveringsproces met een bepaalde stof die ik volgens de regels van dit forum niet mag vernoemen. Je labrat die de productie op zich heeft genomen is gewoon niet al te professioneel aan het werk gegaan.

Overigens zou het effect exact hetzelfde moeten zijn als normale speed, wat ook bv geel kan worden in aanraking met lucht.

Je kan het zelf zuiverder maken door je speed in een witte koffiefilter te doen om er daarna aceton over te schenken. Aceton verdampt dus het is niet schadelijk.

Op die manier haal je wat onzuiverheden weg. Je kan het een paar keer na elkaar wassen tot je tevreden bent met het resultaat. Zo haal je ook eventuele caffeine uit het product die er hoogstwaarschijnlijk wel in zal zitten.

Mogelijks heb je wel wat verlies maar je neus zal je dankbaar zijn, net zoals je lichaam die minder nare neveneffecten zal ervaren.

Dit was proces kan je ook gebruiken voor Ketamine en Cocaïne.

Zelf merk ik ook dat hoe droger mijn speed is hoe irritante het is voor m'n keel. Hier heb je een trucje voor. Ipv de snuifbuisjes verticaal je neus in te boren is het beter om het tegen je neus vleugel te plaatsen. Op die manier schiet het niet meteen je keel binnen. Zachter snuiven helpt ook.

Veel succes en snuif plezier gewenst.
Klik om te vergroten...
Thanks 👊💪
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gumpie zei:
Op wat slaagt dit nu ??? Ik heb gewoon jaren niks gekocht en gebruikt, daarom dat ik natte speed niet ken ,en de kwaliteit is ook vele malen minder .ik stel gewoon een vraag ,waar ik serieuze antwoorden op verwacht .niet zo een antwoord als dat van u ,daar is niemand mee gebaat
Klik om te vergroten...
Als mensen iets vragen wat niet is toegestaan volgens de forumregels wordt daar door forumleden vaak met een grap op gereageerd. Nogmaals: speculeren is niet toegestaan.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gumpie zei:
Op wat slaagt dit nu ??? Ik heb gewoon jaren niks gekocht en gebruikt, daarom dat ik natte speed niet ken ,en de kwaliteit is ook vele malen minder .ik stel gewoon een vraag ,waar ik serieuze antwoorden op verwacht .niet zo een antwoord als dat van u ,daar is niemand mee gebaat
Klik om te vergroten...
It was a joke . Die viel dus ook in het verkeerde keelgat 😜

Wij kunnen niet weten of jou drugs gemengd is met iets. Zou het zoals rico ookal zegt Testen of weggooien.
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hansklok zei:
It was a joke . Die viel dus ook in het verkeerde keelgat 😜

Wij kunnen niet weten of jou drugs gemengd is met iets. Zou het zoals rico ookal zegt Testen of weggooien.
Klik om te vergroten...
Heb gezocht aan deze kant van de grens 🇧🇪 hier bestaat zoiets niet blijkbaar 😉
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Als mensen iets vragen wat niet is toegestaan volgens de forumregels wordt daar door forumleden vaak met een grap op gereageerd. Nogmaals: speculeren is niet toegestaan.
Klik om te vergroten...
Zie niet in wat ik verkeerd stuur ,maar alvast men excuses
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."