Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor de mensen die gaan zeggen dat speed chemis of vies hoort te ruiken, ja dat klopt en heb er ook geen moeite mee. Maar ik vraag me gewoon af, of dat kan, en zoja hoe dan?"
"acht.zes zei: Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan. Klik om te vergroten... wat heeft dat er nou mee te maken?"
"acht.zes zei: Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan. Klik om te vergroten... als dat nou de oplossing was hah"
"Ketaboy zei: Een houten snijplankje in-oliën met Dr. Oetker Citroen Aroma. Voortaan dan die snijplank gebruiken om je natte pep op uit te smeren als je gaat drogen. Voor de lol met Valentijn aardbeien Aroma nemen en wat roze kleurstof, en met Koningsdag oranje met sinas aroma etc etc :P Klik om te vergroten... oke ga het een keer proberen, hoevaak moet je snij plank in-oliën, en moet direct na in oliën je speed er op leggen en dan uitsmeren?"
"Iemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak?"
"VlotteSpeed zei: Geur valt vast wel te beperken op een manier. Het is de juiste geur voor het product. De smaak is misselijkmakend, voor al als je bommetje in je mond blijft hangen en je een verse lading op je tong krijgt. Nee ik denk niet dat de smaken te veranderen is je kunt hem wel compleet vermijden. - Stap over op bom 'aanrader' Tenzij je mijn gevalletje meemaakt, Capsule's is garantie geen smaak. Klik om te vergroten... Ja precies, oke geur bijvoorbeeld appel, is daar iets mee, hoorde van wel, maar weet niet precies hoe dan."
"Oke maar kan je die acht.zes zei: Als je echt goeie speed hebt dan ruikt die sowieso al lekker. Dat stinken doen restjes uit t productieproces, niet de speed zelf. Klik om te vergroten... oke maar kan speed een lekkere geur geven, nu dat best wel chemish stinkt?"