Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een manier om speed een lekkerde geur te geven?

Is er een manier om speed een lekkerde geur te geven?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#1
voor de mensen die gaan zeggen dat speed chemis of vies hoort te ruiken, ja dat klopt en heb er ook geen moeite mee.
Maar ik vraag me gewoon af, of dat kan, en zoja hoe dan?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy:
G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan.
Klik om te vergroten...
wat heeft dat er nou mee te maken?
G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan.
Klik om te vergroten...
als dat nou de oplossing was hah
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een houten snijplankje in-oliën met Dr. Oetker Citroen Aroma. Voortaan dan die snijplank gebruiken om je natte pep op uit te smeren als je gaat drogen. Voor de lol met Valentijn aardbeien Aroma nemen en wat roze kleurstof, en met Koningsdag oranje met sinas aroma etc etc :P

G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketaboy zei:
Een houten snijplankje in-oliën met Dr. Oetker Citroen Aroma. Voortaan dan die snijplank gebruiken om je natte pep op uit te smeren als je gaat drogen. Voor de lol met Valentijn aardbeien Aroma nemen en wat roze kleurstof, en met Koningsdag oranje met sinas aroma etc etc :P

Klik om te vergroten...
oke ga het een keer proberen, hoevaak moet je snij plank in-oliën, en moet direct na in oliën je speed er op leggen en dan uitsmeren?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hout is een organisch materiaal, dus dat het aroma spulletje in het hout trekt en daardoor langer op de pep wordt overgedragen dan bij een aardewerken bordje is het enige wat ik er over kan zeggen. Het is bijna tien jaar geleden dat ik op het idee kwam om zoiets te proberen als dit. Resultaat was meen ik toen best gaaf, maar voor een gimmick teveel gedoe .. al helemaal als grootverbruiker. Maar ben benieuwd naar je ervaringen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."