#1
voor de mensen die gaan zeggen dat speed chemis of vies hoort te ruiken, ja dat klopt en heb er ook geen moeite mee.
Maar ik vraag me gewoon af, of dat kan, en zoja hoe dan?
Maar ik vraag me gewoon af, of dat kan, en zoja hoe dan?
wat heeft dat er nou mee te maken?Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan.
als dat nou de oplossing was hahMaak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan.
oke ga het een keer proberen, hoevaak moet je snij plank in-oliën, en moet direct na in oliën je speed er op leggen en dan uitsmeren?Een houten snijplankje in-oliën met Dr. Oetker Citroen Aroma. Voortaan dan die snijplank gebruiken om je natte pep op uit te smeren als je gaat drogen. Voor de lol met Valentijn aardbeien Aroma nemen en wat roze kleurstof, en met Koningsdag oranje met sinas aroma etc etc :P
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."