Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb (weer) een vraagje. Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide, ik kan niet draaien (ik rook niet en zo). Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu, maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in kunnen schatten.. Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje weet je wel? 'k Hoop dat je me ff help ^^ Edit;; Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk ?"
"Precies Thank youu"
"GewoonVOL zei: 1/3 van een gram is wel voldoende. En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien. In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker. Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow. Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier. Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar; En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus! Klik om te vergroten... Zo, die ziet er goed uit ja 15 minuten? Zoo nou ik ga m'n best doen.. Bedankt."
"mathijs zei: Als ze het in de supermarkt hebben mag je het halen. Daar mogen ze geen drank voor boven de 18 verkopen. En ohja...drink het gewoon niet..is té vatzig. Klik om te vergroten... Oe okay. Haha wat nou 't is lekker geak Maar als je 't mixed met 7Up hmm dan is 't ook heaven"
"mathijs zei: Als je dan persé zoet wilt koop dan vodka+ an hooghoudt. Dat is chill. Tsja...kut voor je dat je nog geen sterk mag kopen :P Klik om te vergroten... We'll see! Haha ja nogal, duurt allemaal veeel te lang.. -_-""
"Ellesdee zei: safari is lekker maar idd, de slijterdinges mag je pas in vanaf je 18e dacht ik... Klik om te vergroten... Nouu.. Hm, ik zie het wel in de winkel :P"
"Haha! En joh, wat nou newbs, hou in je achterhoofd dat ik pas 15 be hè (helaas),,"
"Hoi, Wat zijn de verschillen nou eigenlijk tussen al die soorten wiet (Silver, White Widow, Super Skunk, etc. weet ik het)? Vroeg ik me af, ik kon het niet echt duidelijk op internet vinden en 'n vriend van me waar ik nu mee praat, kon het me ook niet echt uitleggen Duuusss.. -xx"
"paupie zei: ze verschillen in hoe ze eruit zien, hoe sterk ze zijn en hoe ze smaken. Als je haze wiet koopt van 12 euro per gram is dat een totaal ander verhaal dan als je wiet koopt voor 5 euro per gram. Wil je echt de verschillen zelf merken dan zal je ze zelf uit moeten proberen Klik om te vergroten... Okay, ik verwachtte al zoiets als verschil in sterkte, maar indd, wat je zelf het lekkerst vind zal ik zelf uitvogelen"
"Qocaïne zei: Ze verschillen in naam.. omdat de telers een eigen naam verzinnen Zal wel met de zaadjes te maken hebbeb èh? Klik om te vergroten... Toch niet alleen in naam? Zoals hier boven, toch ook in smaak etc.? Anders heeft het ook geen nut :9."