Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lekker kouwgommetje en kauwen maar. Dag erna ga je wel een beetje last hebben maar toch beter dan je tanden om zeep helpen..."
"1. Alcohol 2. Nicotine 3. MDMA (XTC) 4. 2C-B 5. Ketamine 6. Cocaïne (snuif) 7. Wiet 8. Hasj"
"Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik had eens een vraagje. Vorige week zaterdag heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt, dat vond ik wel erg leuk. Ik hem een kwartje genomen dat overeen komt met 62mg mdma. Nu is er deze zaterdag iets leuks te doen waar ik ook XTC wil gaan gebruiken. Ik weet dat er normaal 6 weken tussen moet zitten maar het is eigenlijk vervelend dat dit evenement nu net is. Zou het erg zijn om dit weekend nog eens een kwartje te gebruiken? Gaat het nog leuk zijn of ga ik er bijna niets aan hebben en niet waard zijn? Als ik zou gebruiken dit weekend zou ik zeker daarna heel lang weer wachten voor weer te gebruiken, maar denk je dat een keertje de regel overtreden erg en niet leuk gaat zijn? dankjewel,"
"Ganggang💯 zei: 6 weken is wel aan de lage kant. Er wordt geadviseerd minimaal 2 maanden en liever 3 maanden tussen je mdma gebruik te houden. Je serotonine is wel sneller weer gevuld maar het gaat erom dat je je receptoren laat herstellen. 2 week achter elkaar gebruiken laat de receptoren niet herstellen. Je kan het doen, het zal vast leuk zijn maar toch adviseer je toch om het niet doen. Als je nu namelijk begint met te korte pauzes dan wordt het alleen maar makkelijker om weer te doen in de toekomst. Met alle gevolgen van dien. Klik om te vergroten... dankjewel voor de reactie. zoals ik dus zei ik zou wel graag gaan gebruiken maar ik wil dat het fijn blijft. En ik was van plan, ALS ik het zou doen, zou ik dan wel zeker na dit weekend minstens 3 of misschien wel 4 maanden wachten. Dus ik kan het wel gebruiken en het gaat nog leuk zijn, maar ik moet gewoon oppassen dat ik het zeker niet weer op korte pauzes ga doen. bedankt,"
"Herkenbaar dit? Corona tijd... verveling slaat toe... dan toch maar grammetje coke gaan halen voor te verdelen over een weekje... ofja dat zei je toch in het begin. Vandaag de 5de keer aan de sos. Voor dat ik eraan begin in de avond, afspraakje met mezelf gemaakt, niet na 23:00 en niet meer als 4 Max 5 lijntjes. Nja... 23:00 was er best snel, voor een keertje kan je wel een uitzondering maken... maar dat gebeurt dus elke keer, ik houd me er nooit aan... zolang het er is... en nog zin... blijf je bij snuiven. Ik merk zelfs na het 4de lijntje, dat het zelfs niet eens meer goed werk... het effect komt wel eventjes terug maar na het 4de worden die “Sharp en helder” high naar een verwarde roekeloze wazig persoon. Oké, het is nu 4u dat grammetje dat je over de week wou verdelen is na 2 avonden om en je wilt om 4u Snachts meer... ik zou er alles aan doen om aan sos te geraken. In de comedown heb ik erg erg sterke cravings en hoe later het word en meer lijntjes je doet hoe erger en fucktopper die cravings worden... maar als ik dan toch uiteindelijk om 7u in slaap val en tegen de middag weer wakker word ... heb ik totaal geen zin daarin... zelfs eerder een afkeer van liever zelfs niet... deze thread zal waarschijnlijk heel rommelig zijn... maar ik heb eigenlijk zelf geen idee... ben je verslaafd aan het raken of zelfs al bent? Want tijdens de comedown wel maar na een nachtje slapen, denk ik er zelfs niet eens aan... ik heb geen idee, loopt het al uit de hand? Is dat wat ze bedoelen met de witte sloper? Alsof het in je koppie kruipt en beslissingen voor jou wilt maken tijdens die come down..."
"Hoi allemaal, ik ga deze avond voor de tweede keer aan de sos. Ik vond de eerste ervaring best wel lekker, maar ik moet zeggen aan het eind van de avond had ik wel zoiets van ... “hmm, het is leuk, maar geen 50€ waard”. Nu de eerste lijntjes waren gewoon redelijk klein, ik wou namelijk niet teveel nemen en eerst kijken wat het doet, kreeg enkele minuutjes later verdoofde tanden keel, en een lekker actief, helder gevoel. Het tweede lijntje ongeveer een uur na het eerste die uitgewerkt was nam ik een iets groter lijntje. Opnieuw alles verdoofd lekker actief helder en sociaal. 2 minuutjes laten besloot ik nog een half lijntje te nemen en ineens ontplofte het in mijn hoofd. Ik was super euforisch, ik stond strak en ik kon niet stoppen met praten. Het gevoel kon ik op sommige momenten wel beetje vergelijken met mdma, nu niet echt heel erg dat love gevoel maar wel heel heel sociaal en een knuffel kol er zeker wel af. Nu vraag ik me af, hoe kwam dit, is dit omdat ik bijgenomen heb? Want die duurde ook langer dan een half uur, duurde zeker een uur dat ik erg actief was en men benen niet kon stil houden. Na 40 minuutjes voelde ik wel dat ik mezelf rustig moest houden want ik begon wat kortademig te worden door men eigen zo op te jagen en zoveel te praten. Was dit toeval of gewoon juiste dosering? nu nog een vraagje, ik ben van plan om na de coke alcohol te gaan drinken kan dat? Als die is uitgewerkt of zit het dan nog te veel in je bloed? En voor de mensen die geregeld coke gebruiken, nemen jullie elk half uur bij of rusten jullie even na elke rush? Groetjes!!"
"Ganggang💯 zei: Heb je het laten testen? Kan zijn dat er wat anders door zat natuurlijk, coke staat er om bekend dat het veel versneden wordt. Klik om te vergroten... Niet zelf getest. Maar is van een betrouwbare bron. Ik weet ook dat stelt niets voor. Kan het dan een andere stof zijn die me zo euforish had gemaakt want de andere lijntjes ging ik niet zo hard omdat ik toen ook niet zo veel had genomen. Ganggang💯 zei: Het wordt vaak gecombineerd omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt. Is wel extra schadelijk maar o zo lekker. Coke en alcohol gaan qua effect hand in hand. Maar pas er wel mee op, als de coke ineens uitwerkt kan het zijn dat je aardig dronken wordt. Klik om te vergroten... Ik ben niet van plan om te combineren. Gewoon na het coke gebruik te gaan drinken. ( +/- 2 uur na gebruik ). Ganggang💯 zei: Dat kan je het beste zelf aanvoelen, ik zou proberen er zo lang mogelijk tussen te laten, dan gebruik je minder. Is beter voor je lijf en portemonnee. Klik om te vergroten... Ik ga proberen na elk lijntje 1,5u te laten."
"Neocortex zei: "Hallo df!" "Ik heb witte batmans gekocht en die door de thee van de buurvrouw gegooid. Ze heeft het schuim op haar bek staan. Nu vraag ik me af, is dit omdat haar tampon scheef zit of omdat ik vervuilde drugs heb gekocht? Ik vraag dit voor een vriend." Klik om te vergroten... Euhm, wat?"
"Ganggang💯 zei: Ik wist niet dat dat het effect is van een tampon die scheef zit. Klik om te vergroten... Probeer het eens zou ik zeggen"