#1
6 weken is wel aan de lage kant. Er wordt geadviseerd minimaal 2 maanden en liever 3 maanden tussen je mdma gebruik te houden. Je serotonine is wel sneller weer gevuld maar het gaat erom dat je je receptoren laat herstellen. 2 week achter elkaar gebruiken laat de receptoren niet herstellen.Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik had eens een vraagje. Vorige week zaterdag heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt, dat vond ik wel erg leuk. Ik hem een kwartje genomen dat overeen komt met 62mg mdma. Nu is er deze zaterdag iets leuks te doen waar ik ook XTC wil gaan gebruiken. Ik weet dat er normaal 6 weken tussen moet zitten maar het is eigenlijk vervelend dat dit evenement nu net is. Zou het erg zijn om dit weekend nog eens een kwartje te gebruiken? Gaat het nog leuk zijn of ga ik er bijna niets aan hebben en niet waard zijn? Als ik zou gebruiken dit weekend zou ik zeker daarna heel lang weer wachten voor weer te gebruiken, maar denk je dat een keertje de regel overtreden erg en niet leuk gaat zijn?
dankjewel,
Je kan het doen, het zal vast leuk zijn maar toch adviseer je toch om het niet doen. Als je nu namelijk begint met te korte pauzes dan wordt het alleen maar makkelijker om weer te doen in de toekomst. Met alle gevolgen van dien.