Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreem euforisch?

Extreem euforisch?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
die euforie komt naar mijn ervaring pas vanaf een bepaalde hoeveelheid coke. Je moet je sweetspot vinden. En in combinatie met alcohol zul je waarschijnlijk ook meer of sneller euforie ervaren. Dat is toch mijn ervaring..
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#2
WAT???????????????? 50 euro een geen reet aan??? FF geen gelul maar als je goede vind en die vind je ooit wel zul je werken dat het een behoorlijk stevige high is in een beste roes, al bij 100mg.
Coke en drank waarom zou je... kut kater
G
GroteOgenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal,

ik ga deze avond voor de tweede keer aan de sos.
Ik vond de eerste ervaring best wel lekker, maar ik moet zeggen aan het eind van de avond had ik wel zoiets van ... “hmm, het is leuk, maar geen 50€ waard”. Nu de eerste lijntjes waren gewoon redelijk klein, ik wou namelijk niet teveel nemen en eerst kijken wat het doet, kreeg enkele minuutjes later verdoofde tanden keel, en een lekker actief, helder gevoel. Het tweede lijntje ongeveer een uur na het eerste die uitgewerkt was nam ik een iets groter lijntje. Opnieuw alles verdoofd lekker actief helder en sociaal. 2 minuutjes laten besloot ik nog een half lijntje te nemen en ineens ontplofte het in mijn hoofd. Ik was super euforisch, ik stond strak en ik kon niet stoppen met praten. Het gevoel kon ik op sommige momenten wel beetje vergelijken met mdma, nu niet echt heel erg dat love gevoel maar wel heel heel sociaal en een knuffel kol er zeker wel af. Nu vraag ik me af, hoe kwam dit, is dit omdat ik bijgenomen heb? Want die duurde ook langer dan een half uur, duurde zeker een uur dat ik erg actief was en men benen niet kon stil houden. Na 40 minuutjes voelde ik wel dat ik mezelf rustig moest houden want ik begon wat kortademig te worden door men eigen zo op te jagen en zoveel te praten. Was dit toeval of gewoon juiste dosering?

nu nog een vraagje, ik ben van plan om na de coke alcohol te gaan drinken kan dat? Als die is uitgewerkt of zit het dan nog te veel in je bloed?
En voor de mensen die geregeld coke gebruiken, nemen jullie elk half uur bij of rusten jullie even na elke rush?

Groetjes!!
G
GroteOgenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Heb je het laten testen? Kan zijn dat er wat anders door zat natuurlijk, coke staat er om bekend dat het veel versneden wordt.
Klik om te vergroten...
Niet zelf getest. Maar is van een betrouwbare bron. Ik weet ook dat stelt niets voor. Kan het dan een andere stof zijn die me zo euforish had gemaakt want de andere lijntjes ging ik niet zo hard omdat ik toen ook niet zo veel had genomen.

Ganggang💯 zei:
Het wordt vaak gecombineerd omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt. Is wel extra schadelijk maar o zo lekker. Coke en alcohol gaan qua effect hand in hand. Maar pas er wel mee op, als de coke ineens uitwerkt kan het zijn dat je aardig dronken wordt.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet van plan om te combineren. Gewoon na het coke gebruik te gaan drinken. ( +/- 2 uur na gebruik ).

Ganggang💯 zei:
Dat kan je het beste zelf aanvoelen, ik zou proberen er zo lang mogelijk tussen te laten, dan gebruik je minder. Is beter voor je lijf en portemonnee.
Klik om te vergroten...
Ik ga proberen na elk lijntje 1,5u te laten. :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
GroteOgen zei:
hmm, het is leuk, maar geen 50€ waard
Klik om te vergroten...
That's cocaïne in a nutshell.
GroteOgen zei:
Was dit toeval of gewoon juiste dosering?
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen? Kan zijn dat er wat anders door zat natuurlijk, coke staat er om bekend dat het veel versneden wordt.

GroteOgen zei:
ik ben van plan om na de coke alcohol te gaan drinken kan dat? Als die is uitgewerkt of zit het dan nog te veel in je bloed?
Klik om te vergroten...
Het wordt vaak gecombineerd omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt. Is wel extra schadelijk maar o zo lekker. Coke en alcohol gaan qua effect hand in hand. Maar pas er wel mee op, als de coke ineens uitwerkt kan het zijn dat je aardig dronken wordt.

Wat gebeurt er bij de combinatie alcohol en cocaine? | Jellinek

De combinatie alcohol en cocaïne is slecht voor hart en lever. Zorgt dat je meer gaat drinken, leidt tot agressie en zorgt voor een extra grote kater.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl

GroteOgen zei:
nemen jullie elk half uur bij of rusten jullie even na elke
Klik om te vergroten...
Dat kan je het beste zelf aanvoelen, ik zou proberen er zo lang mogelijk tussen te laten, dan gebruik je minder. Is beter voor je lijf en portemonnee.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Over het algemeen gaat cocaïne gebruik haast altijd icm met alcohol.
Dit is af te raden ivm extra toxiciteit.
Maar iedereen doet het...
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#7
...
Klik om te vergroten...
"Hallo df!"
"Ik heb witte batmans gekocht en die door de thee van de buurvrouw gegooid. Ze heeft het schuim op haar bek staan. Nu vraag ik me af,
is dit omdat haar tampon scheef zit of omdat ik vervuilde drugs heb gekocht?
Ik vraag dit voor een vriend."
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
GroteOgen zei:
Maar is van een betrouwbare bron.
Klik om te vergroten...
Dat zegt iedereen over zijn of haar dealer. Maar diegene haalt het weer bij een andere dealer en die weer ergens anders etc. Door het te laten testen weet je precies wat je neemt en hoe sterk het is. Wel aan te raden met coke want ze doen er van alles door.
GroteOgen zei:
Kan het dan een andere stof zijn die me zo euforish had gemaakt want de andere lijntjes ging ik niet zo hard omdat ik toen ook niet zo veel had genomen.
Klik om te vergroten...
Tja, kunnen wij je niet vertellen. Je komt er maar op 1 manier achter en dat is testen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neocortex zei:
"Hallo df!"
"Ik heb witte batmans gekocht en die door de thee van de buurvrouw gegooid. Ze heeft het schuim op haar bek staan. Nu vraag ik me af,
is dit omdat haar tampon scheef zit of omdat ik vervuilde drugs heb gekocht?
Ik vraag dit voor een vriend."
Klik om te vergroten...
Ik wist niet dat dat het effect is van een tampon die scheef zit.
G
GroteOgenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neocortex zei:
"Hallo df!"
"Ik heb witte batmans gekocht en die door de thee van de buurvrouw gegooid. Ze heeft het schuim op haar bek staan. Nu vraag ik me af,
is dit omdat haar tampon scheef zit of omdat ik vervuilde drugs heb gekocht?
Ik vraag dit voor een vriend."
Klik om te vergroten...
Euhm, wat?
G
GroteOgenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Ik wist niet dat dat het effect is van een tampon die scheef zit.
Klik om te vergroten...
Probeer het eens zou ik zeggen :grin:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
GroteOgen zei:
Probeer het eens zou ik zeggen :grin:
Klik om te vergroten...
Ik bedank vriendelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."