#1
Ben van mn 20 tot 30 een speedfreak geweest die zo goed als wekelijks bgebruikte waarvan 2 jaar aan een stuk dagelijks... De laatste 12 jaar alles bij elkaar nog maar een keer of 5 gedaan..
Ben echter een slechte slaper en ik stond soms op met captagon of een goede vetverbrander om wakker op mn werk te kunnen verschijnen.. Het eerste is echter al een tijd uit de handel gehaald, en het 2e maakt mijn apotheker niet meer. (vermoed dat hij er efedrine indeed, maar dat dit te link geworden is. Hij heeft nooit willen vertellen wat er in die burners zat).
Denken jullie dat het schadelijk is als je eens 1-2x per week opstaat met een lijntje speed.. Dagelijkse gebruikers worden meestal niet oud, ben al 42 en echt niet van plan er terug een dagelijkse gewoonte van maakte..
Maar is er iemand die speed gebruikt om de reden zoals ik het nu voor ogen heb? En lukt dat goed om er verder af te blijven? Wil het echt niet laten escaleren, maar heb smorgens een boost nodig, koffie en die pepdrankjes dat werkt bij mij echt niet..
Ben echter een slechte slaper en ik stond soms op met captagon of een goede vetverbrander om wakker op mn werk te kunnen verschijnen.. Het eerste is echter al een tijd uit de handel gehaald, en het 2e maakt mijn apotheker niet meer. (vermoed dat hij er efedrine indeed, maar dat dit te link geworden is. Hij heeft nooit willen vertellen wat er in die burners zat).
Denken jullie dat het schadelijk is als je eens 1-2x per week opstaat met een lijntje speed.. Dagelijkse gebruikers worden meestal niet oud, ben al 42 en echt niet van plan er terug een dagelijkse gewoonte van maakte..
Maar is er iemand die speed gebruikt om de reden zoals ik het nu voor ogen heb? En lukt dat goed om er verder af te blijven? Wil het echt niet laten escaleren, maar heb smorgens een boost nodig, koffie en die pepdrankjes dat werkt bij mij echt niet..