Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoop dat er al iemand wakker is? Iig, SWIM heeft zometeen een festival en wil daar een bommetje nemen, nu vraagt SWIM zich af hoe dit eigenlijk moet, hoe vouw je het dicht, met wat voor vloei en hoe weet je de dosering.. Zoekfunctie geprobeerd maar hielp niet echt 123... Alvast bedankt ^^ X"
"Fronske zei: http://www.synchronium.net/2010/05/06/how-to-make-a-bomb/ Klik om te vergroten... danku"
"pff ik ging best wel hard op die shit hahaha en was voor 1x dus capsules weegschaal alles was niet echt nuttig het effect hiervan leek voor mij wel heel anders, misschien door alle muziek daar of het kwam door de alcohol, of de combi maar dat heb ik natuurlijk wel vaker gehad. het was echt verschillend met gewoon snuiven."
"Taat zei: Als de tolerantie 0 is moet je gewoon 1/4 of 1/3 lijn extra slikken dan je normaal zou snuiven.. Altijd op lege maag imo, dan word het sneller en in 1 geheel opgenomen en heb je ook het minste last van je maag (hooguit een paar vieze boeren, en dan is het bij mij wel gezakt) Dingen gaan slikken om de 'maagpijn' te verminderen zou ik juist nooit doen..Aangezien het bommetje er toch al zit, en als het opgenomen is verdwijnt de maagpijn ook.. Door extra pillen erbij te gooien lijkt het mij zo dat je het hele zooitje alleen maar meer door mekaar gooit.. Dus niet zo gek veel meer als een lijntje, en ff wachten totdat alles is gezakt, je moet er iets voor over hebben..Want die heerlijke chemische smaak in je keel na een lijn is ook geen paradijs voor je neus Klik om te vergroten... Tolerantie was idd 0, geen idee hoeveel ik erin had gegooid, deed het op een lege maag + 8/10 bier en ging me een partij hard ^^ geen last van maagpijn gehad. Door omstandigheden was ik niet met mijn vrienden mee terug en heb ik lang moeten wachten op station, geen geld dus geen eten voor 24+ uur en heb nergens last van gehad haha"
"clockcable zei: Wees gewaarschuwd, ik was op een feestje en toen voor het eerst zo'n ding in mn handen gedrukt gekregen. Vriend heeft de algoritmes op een papiertje geschreven en ik ben zo'n 5 uur non stop bezig geweest en heb het hele feestje gemist. Klik om te vergroten... Oke, waar was dat feestje?"
"Herkenbaar : D"
"Je maakt je eigen cirkeltjes en ovale rondingen. Peppers zit tussen de oren, komt door de koffie die ervaak in zot. Mensen praten niet over je. Bovenop. Been there. Done that. Gewoon overheen vliegen, als je snel gng gaat iig!"
"Het is echt slimmer om het af te kappen in 1x en dan misschien echt even een jointje roken als het ECHT nodig is Zoals Jos al zegt, het patroon doorbreken. Je geeft zelf al aan dat je terugvalt als je tegen jezelf zegt ja gewoon afbouwen, dit komt omdat je hersenen dan nog steeds dat patroon volgen wat je er dus uit moet gooien. Een ander middeltje gaan gebruiken is de ene verslaving vervangen door de andere, je kan er makkelijk zelf vanaf het is gewoon zo dat jou hoofd zegt dat dat niet kan. () Dus gewoon afkappen die shit en andere bezigheden zoeken ipv blowen, ik weet dat is lastig maar komt goed man echt. Niet eigenwijs zijn en denken 'maar ik wil niet stoppen...' dan moet je niet zeuren haha. (moet ik zeggen...) Als het zo is dat je in een vriendengroep zit die allemaal blowen zeg dat je wilt stoppen en vraag/zeg hun ook van hey beter bied je mij niet aan enzo, ik denk dat ze daar wel respect voor hebben. Succes!"
"Dreuge zei: hoe een bom te maken? wtf doe pep in een vloeitje, vouw hem gewoon dicht en slik hem door. het gaat er toch alleen om dat die pep er niet al in je mond uit komt? het hoeft geen kunstwerk te zijn ofzo Klik om te vergroten... :')"
"Dreuge zei: wat!?!?!??! Klik om te vergroten... Je komt 2/3 weken later een vraag beantwoorden met een nutteloos antwoord, terwijl het zelfs al beantwoord was."