Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je je afvraagt of je eerst moet ademhalen voor je van je glas een slok neemt of nadat je een slok hebt genomen, of tijdens.. Waardoor je je constant verslikt"
"Nathaniel zei: In de natuur is er nog één veel voorkomende plant waarvan je gaat trippen. Die ga ik niet noemen want het is geen trippen maar een delerium, op een stof die al snel een overdosis is met de dood als gevolg. In het beste geval kom je dagen na inname bij, in een dwangbuis op de longstay...Kenners weten welke plant ik hier bedoel. Klik om te vergroten... Aah de goeie ouwe wolfskers (belladonna) ik ken iemand die er gek van is geworden. Die gast heeft nu , jaren later nog altijd zware psychotische episodes. Het bizarre is dat de geneeskunde de werkzame stof (atropine) wel gebruikt om levens te redden. Groet"
"Drink maar gewoon een kamille thee, doe uw sloefen aan en zet u voor uwe tv"
"Tijd voor een second opinion?"
"Je zal er niet dood van gaan."
"Ga naar een andere arts of psychiater met je medisch dossier bij u en breng dan je problematiek aan. Het zijn professionals die echt wel weten wat ze doen en mocht het zo zijn dat ze je niet kunnen helpen dan kennen ze wel 1 of andere specialist die je wel kan helpen. Nogal simpel, toch?! Denk je nu echt dat mensen die drugs recreatief nemen en op een of ander drugforum zitten uw medisch probleem gaan oplossen? Misschien iets om over na te denken."
"Nee dat was geen trip, van wiet of hasj ga je nu eenmaal niet trippen aangezien thc geen hallucinogene stof is. Je wordt er wel high van maar dat is dan weer iets anders."
"hoi, Bij mij is de diagnose 4 maand geleden gebeurd. Heb eigenlijk net hetzelfde voor als jij namelijk dat ik me zo leeg voel, inspiratieloos, geen energie, ik denk veel trager (is soms wel positief) enz. Ik neem 1250 mg lithium. Ik ben een ervaren tripper maar helaas mag het niet meer: ten eerste omdat ik lithium neem (lithium potentieert) en lithium en lsd (paddos enz) is echt af te raden vanwege epileptische aanvallen en andere gevaren. Ten tweede lijkt het me niet verstandig om die dingen te doen wanneer je bipolair bent. Ik blow al van mijn 15j dagelijks en dat doe ik nog altijd, ik voel me er goed bij en merk niks negatiefs. Ik mis het enorm om niet meer sporadisch een portie paddos, lsd of iets dergelijks te kunnen nemen. Mijn geest kunnen open zetten, zwaar hallucineren op mijn woonkamer tegels Ik dacht dat coke en speed wel zouden kunnen icm lithium maja is ook niet goed voor onze hersentjes.... Sterkte zou ik zeggen"
"Dit is duidelijk een paniek reactie, alles wat je opsomt komt neer op de fight or flight reactie (vecht en vluchtreactie) en komt 100% door het gebruik van psychedelica. Ik lees dat je er vroeger toch ook wel al last van hebt gehad, dat wil dus zeggen dat jij erg gevoelig bent om een paniekstoornis te ontwikkelen. Het gebruik van tripmiddelen en amfetaminen moet jij absoluut vermijden en ik raad je aan om een psycholoog aan te spreken en indien het nodig is een psychiater, die kan je de juiste medicatie voorschrijven. Ik spreek uit ervaring, heb net hetzelfde meegemaakt. Dit is niet iets dat zomaar weg gaat. Succes!"
"Ik gebruik regelmatig kattenkruid om een joint te rollen. Wilde dagga is ook lekker."