Dag Thephotographer.
- Ik wil graag een antwoord op deze stuk geven,
Toppunt van de trip. Verlies van ego. Afvragen waarom we niet zonder veplichtingen kunnen leven. Waarom moeten we studeren en werken met de bijbehorende stress? Zintuigen lopen in elkaar over.
- Omdat ik hetzelfde altijd had en hierdoor verschillende boeken ben gaan lezen en onderzoeken oa,
* Jiddu Krishnamurti
* Terence Mckenna
* George Orwell
* Aldoux Huxley
* Marcel Messing
* Peter Vereecke
* Bill Hicks en George carlin <---
Allerlei onderwerpen.
De antwoord is eigenlijk simpel en ingewikkeld tegenlijkertijd.
Want hier spreek je over het systeem,sameleving,cultuur hopelijk zal dit het verklaren,
Je hebt namelijk 13 families bestaande uit,
Rothschild (Bauer or Bower) - Pindar
Bruce
Cavendish (Kennedy)
De Medici
Hanover
Hapsburg
Krupp
Plantagenet
Rockefeller
Romanov
Sinclair (St. Clair)
Warburg (del Banco)
Windsor (Saxe-Coburg-Gothe)
Hierbij heb je ook een tweede laag families onder de naam van "Commite van 300"
Namen van deze families zijn,
Agnelli, Balliol, Beale, Bell, Bouvier, Bush, Cameron, Campbell, Carnegie, Carrington, Coolidge, Delano, Douglas, Ford, Gardner, Graham, Hamilton, Harriman, Heinz, Kuhn, Lindsay, Loeb, Mellon, Montgomery, Morgan, Norman, Oppenheimer, Rhodes, Roosevelt, Russell, Savoy, Schiff, Seton, Spencer, Stewart/Stuart, Taft, and Wilson.
En de overige natuurlijk.
Deze families hebben in de loop der geschiedenis samen gebroed en met elkaar aangehuwelijkt waardoor de machten die de families bezitten gedeeld werden en dan spreek je over Media en Banken en Leger/wapen industrie en nog vele meer natuurlijk.
Deze families hebben in de landen waar ze wonen zoals bijvoorbeeld in engeland het recht om te reageren vanwege hun bloedlijn. En deze bloedlijn zijn niet Europees dat kan je herkennen aan alle oud eghyptische symbolen en beelden kijk londen Bijvoorbeeld Obelisken,Koetsen,Sphinxen,Zon,Pyramide symbolen enzovoorts. Deze familie komt dus vanuit het oude eghypte en is niet engels zoals het aangenomen word.
Deze families nemen macht over overheden door tactieken zoals Schuld en Leningen
Kijk franse revolutie beide partijen hadden geen geld om met elkaar te vechten dus deden ze het geld voor wapens lenen van de Rotschild bankiers de familie die beide partijen van het conflict van geld voorzag zodat ongeacht welke partij het conflict wint dat het land te ver in de schulden zit en de banken bepalen op wie jij mag stemmen, Vandaar dat wereldwijd iederland in de schulden zitten bij dezelfde partijen en banken kijk bijvoorbeeld de FED of IMF,
En gaan politieke leiders na hun politieke carriere ook als topfuncties bij Banken of Olie maatschappijen enzovoorts werken.
Nog een voorbeeld is het tweede wereld oorlog
Duitsers en de Amerikanen hadden beide oud egypthische symbolen op hun uniformen
en Holocaust betekend letterlijk Brand Opoffering aan een god.
Het is ook allemaal heel Mystiek.
Wat dit duidelijk beschrijfd is dat we slaaven zijn in onze hoofd, we zien de tralies niet op deze manier. Televizie,School,Politiek is er allemaal om bepaalde perspecties en waarnemingen en geloof van realiteit te hebben, daarom heb je dus ook wellus of nietus voor wiet gebruik, wel of niet bezuinigen, wat is wel of niet goed, bestaad er haat en verschillen allemaal illusies om het stemvee bezig tehouden.
Dit is waarom het moeilijk is voor Wiet gebruik en andere psychadelische middelen, want hun macht reageert alleen door controle en de ego, de ego wilt iets vooral controle dus als onze sameleving ego afhankelijk is gemaakt, Geldhongerig,hebzucht,dualiteit,onwetendheid,Onzeker,onderdrukking van vrouwen/homosexueelen, Met elkaar strijdend enzovoorts kan men heersen over elkaar en omdat iedereen "hoger" op wil komen om zichzelf te bewijzen binnen het systeem waarin ze geindoctrineerd zijn vergeten ze zichzelf. daarom leef je in stress daarom heb je al die verplichtingen en daarom worden je vrijheden steeds minder en heb je al die dramas op tv en in je leven, hierdoor schreeuwen we voor het een onze longen uit en voor het ander houden we onze mond dicht wat zorgt voor onrechtvaardigheid en ongevoeligheid.
Psychadelische middelen zijn precies het tegenovergestelde Het laat je zien dat je een bewustzijnde bent slechts de verbeelding van jezelf bent en zo dus ook de ander WE ARE ALL ONE! het opent wie jij bent
wat je voelt en je sexualiteit je verantwoordelijkheden het geven om andere mensen en al en al liefde en daar kan geen macht mee worden verkregen. Bewustzijnsveruimend en dat mag niet hier heb deze drugs TV Koffie tabak en natuurlijk alcohol toppunt van ontsnappen aan jezelf of onderdrukken van gevoelens en stress waardoor je nog meer leegte hebt.
- Terence Mckenna heeft hier veel boeken over en hele goeie lecturen zijn allemaal te vinden op youtube ik raad je aan "Dream Awake at the end of Time" Briljante man en nummer een psychonaut tot nu toe.
Het gaat nog veel verder deze groepen komen in het geheim bij elkaar zoals Bilderberg of Council on Foreing Relations en komt niets van in het nieuws want dat is van hun en het heeft natuurlijk een agenda.
Dit is simpelweg waarom we in deze onmenselijke omstandigheden leven.
Ieder mens voelt diep in zijn hart dat er iets niet klopt,
Maar door alle afleidingen sport,games,tv,muziek,mode,enz zijn we afgeleid van onszelf en de werkelijkheid en zorgt ook voor de leegte vandaar steeds hogere axiety en depressie.
Ik heb zelf bij trip dat ik vaak de eerst anderhalf uur ook hevige buikpijn heb met angst voor overgeven, en dat is meestal ineens voorbij en dan komen alle inzichten en oohh zo mooi zo mooi
![:)]()
je kan het sturen dat ben ik steeds meer aan het leren!
Hopelijk heb ik een redelijke antwoord gegeven en alsnog kort gehouden, vond het een intressante trip report
een goed 2013 gewenst
![:)]()