Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"koffie verkeerd met chocolade..."
"2x gecrunshte methylfenidaat (het welbekende adhd-pilletje!) in de vorm van een dikke lijn neergelegd - aaaaggghhhhh!!!! niet zo'n heftige roes als pep, maar zeker werkzaam!"
"yep, en twee vrouwen (vrouw en kleine dochter) nog meer..."
"K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders..."
"van die goeie marokaanse hash in m'n vaponiser - heel subtiel en heel lekker [psytrance klinkt nu nog lekkerder dan anders...]"
"net m'n vaporizer even gevuld - pfoe he, echt vet vaag!"
"hmmm.... na al dat gelees over pep krijg ik nu - vrijdagmiddag - wel zin in een goede vette lijn! toch maar 's op zoek gaan voor vanavond! by the way: ik ben nieuw hier op 't forum - gegroet allemaal!"
"hm, vanavond na echt een paar maanden niet - vet aan de pep!"
"op zich een van de meest onschuldige manieren om 'echt' heel vet (en ook heel kort!) naar een andere dimensie te schieten. op zich is lachgas een weinig schadelijk - het op bepaalde manieren gebruiken wel! * anders dan hierboven werd vermeld - blijf nooit (!!!!) lurken aan de ballon, dwz. in- en uitademen in de ballon, zonder dat je af en toe nog lucht hapt. op die manier loop je namelijk groot risico op zuurstof tekort (en ik hoop dat ik hier niet hoef uit te leggen wat dat voor gevolgen kan hebben). dus: diep uitblazen, ballon aan je mond en inademen maar, beetje frisse lucht, uitblazen en inhaleren maar weer... ik wed dat je dat geen tien keer achter elkaar doet.... * tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon... sabbel ze aan die ballon!"