Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pinnes zei: Ik schreef ook dat ik ze altijd wegstuur remember? Maar ze ruiken gewoon waar de gebruikers wonen. En ik heb ook niet altijd zin om buiten de deur af te spreken. Klik om te vergroten... Ik hoef je vast niet op je contradictie te wijzen? :P"
"pinnes zei: Als ik zin heb in drugs dan bel ik zelf iemand en die komt aan de deur. Als ze ongevraagd komen dan stuur ik ze weg, en waarom zou iemand van 40 geen dealers in huis kunnen laten? Ik zie het verband niet. Klik om te vergroten... Stuur die ander dan maar langs hier ...Ik ken geen kat meer."
"pinnes zei: dat zal niet gaan ik woon in noord-holland. Klik om te vergroten... De vraag was eerder retorisch dan wel grappig bedoeld Ik dacht niet dat je in BE woonde."
""Scheef gaan" in Antwarrepeu of "bolle pakke" Let wel, 20 j geleden"
"zornax zei: jallen trappen Klik om te vergroten... waar zegt men dat ? Friesland?"
"Jaja, na kaas nu ook coke en speed (en pillen en ... http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... _coke.html http://www.emcdda.europa.eu/events/2013/drug-markets Nederland heeft de beste en puurste coke van de wereld. Dit heuglijke nieuws wordt ons gebracht door Interpol en de European Monitoring Centre for Drugs and Drug Addiction (EMCDDA). Uit een rapport blijkt dat Nederland, zoals langer bekend, een belangrijk centrum van de Europese drugshandel is. De meeste synthetische drugs worden hier geproduceerd. Ook is Nederland de koning als het gaat om de handel in heroïne. De rapporteurs merken ook op dat de meeste memphatimine die gebruikt wordt in Scandinavie afkomstig is uit Nederland. Op internationaal niveau moet Nederland landen als Indonesië erkennen als meerdere in de productie van synthetische drugs. Klik om te vergroten..."
"Gonzalo zei: Ik heb onlangs de kans gehad om XTC te gebruiken tijdens een feestje, maar ik heb deze kans aan me laten voorbijgaan omdat ik onzeker ben over de effecten die het gaat hebben op me, gezien in ADHD heb. Dit is officieel vastgesteld na enkele hersenscans, en gaat dus niet enkel om een 'vermoedelijke' diagnose. Bedankt, Gonzalo. Klik om te vergroten... Ben wel erg benieuwd op basis van welke parameters ze een diagnose stellen met (enkel) hersenscans. ADHD is een verzameling symptomen/gedragskenmerken waar je overigens kan mee leren pilvrij (Rilatine en co) leven."
"Prachtige (zoals alle BBC reeksen) CGI docu's overe drugs vanaf inname. http://www.bbc.co.uk/programmes/b00xcfjl http://www.youtube.com/watch?v=uTJaH79pskU Voor de torrentliefhebbers http://isohunt.com/torrent_details/2676 ... ab=summary enjoy"
"Het blijven natuurlijk (illegale) drug zonder gegarandeerde werking. In de tijd dat hier Eva's rondgingen heb ik me ook wel eens zo gevoeld. Het blijft steeds een gokje. Had je eerder wél goede ervaringen?"
"Waar stel ik Mephedrone vraag? Ik zie cocaine XTC en speed subfora maar geen Mephedrone. Valt dit onder speed?"