Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ouwegabber zei: Ik snuif dagelijks 40 mg gecombineerd met lyrica 75 mg en moet zeggen dat ik er aardig relaxed van word. Wel moet ik zeggen dat het een combi is die aardig verslavend is ook al na een paar dagen, dus wel oppassen met dagelijks gebruik.. Klik om te vergroten... Is het de Lyrica die voor dat relaxed gevoel zorgt, de oxycontin, of de combinatie?"
"[Bericht verplaatst vanuit "Welke drugs gebruik je op dit moment" en een nieuw onderwerp van gemaakt-Svali] Ik ben in 4 maanden tijd 2x aan een hernia geopereerd en om de dag door te komen, heeft de neurochirurg me (naast Paracetamol en Diclofenac) Tramadol en Lyrica voorgeschreven. Aan het begin kreeg ik een heerlijk gevoel, maar dat gevoel is wel heel plotseling verdwenen Moet ik nu de dosis gaan verhogen?"
"Ik gebruik op dit moment ook Tramadol, maar dan in combinatie met Lyrica. Lyrica is een sterke pijnstiller tegen zenuwpijn. Als echte pijnstiller helpt de combinatie niet bij mij, maar ik krijg er, vooral aan het begin, een heerlijk zweverig gevoel van. Hierdoor wordt de pijn, veroorzaakt door een hernia, naar de achtergrond gedrukt."
"Welke overige opiaten/middelen zorgen voor een zelfde gevoel? En hoe zijn deze eventueel verkrijgbaar?"
"Ik ben in 4 maanden tijd 2x aan een hernia geopereerd en om de dag door te komen, heeft de neurochirurg me (naast Paracetamol en Diclofenac) Tramadol en Lyrica voorgeschreven. Aan het begin kreeg ik een heerlijk gevoel, maar dat gevoel is wel heel plotseling verdwenen. Moet ik nu met de dosis gaan experimenteren? Of weten jullie makkelijk verkrijgbare middelen, die een zelfde euforische gevoel opwekken?"
"En hoe kan ik dan het beste afbouwen, als ik wil stoppen?"