#1
[Bericht verplaatst vanuit "Welke drugs gebruik je op dit moment" en een nieuw onderwerp van gemaakt-Svali]
Ik ben in 4 maanden tijd 2x aan een hernia geopereerd en om de dag door te komen, heeft de neurochirurg me (naast Paracetamol en Diclofenac) Tramadol en Lyrica voorgeschreven.
Aan het begin kreeg ik een heerlijk gevoel, maar dat gevoel is wel heel plotseling verdwenen
Moet ik nu de dosis gaan verhogen?
Ik ben in 4 maanden tijd 2x aan een hernia geopereerd en om de dag door te komen, heeft de neurochirurg me (naast Paracetamol en Diclofenac) Tramadol en Lyrica voorgeschreven.
Aan het begin kreeg ik een heerlijk gevoel, maar dat gevoel is wel heel plotseling verdwenen
Moet ik nu de dosis gaan verhogen?