Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pas heel goed op met MAO remmers in combinatie met drugs... Als je een beetje pech hebt krijg je het serotoninesyndroom, wat inhoudt dat je hersenen zelf geen serotonine meer aan kunnen maken... dan ben je dus zwaar fucked"
"het word steeds gekker.... ze schrijven nu ook al medicijnen voor zonder diagnose? Ik wist niet dat dit kon... Ik denk dat ritalin iemand zonder AD(H)D ook wel zal helpen beter te concentreren door je verhoogde dopamine-gehalte. Ik zou persoonlijk liever dexamfetamine slikken dan... ritalin zorgt voor een hoger dopaminegehalte in je lichaam, en als het medicijn uitwerkt daalt je dopaminegehalte tot onder je normale niveau. Dat is met dexamfetamine niet zo, of in ieder geval veel minder"
"Misschien een beetje een oud topic. Maar ik vraag me ook al een tijdje af of er nog wel 'echte' LSD te krijgen is. Ik ben zelf niet heel ervaren hiermee, maar ik heb toch duidelijk verschil gemerkt. De eerste keren LSD was leuk, grappig, beetje visueel. Ook als ik meer in 1 keer nam. Vorig jaar was ik op een festival in Amsterdam en raadde iemand me bepaalde zegels aan, dalai lama's.. 300 microgram schijnt.. eentje van genomen, ik heb nog nooit zoiets ervaren wat ik toen ervaarde. Het effect was niet alleen intenser dan de LSD die ik eerder gehad had, maar gewoon heel anders! Het effect hield ook wel 12 uur aan in plaats van 6. Ook de manier waarop het uitwerkte voelde heel anders. Daardoor kreeg ik het vermoeden dat de zegels die ik eerder gehad heb, misschien geen 'echte' LSD bevatten maar LSA of een mix ofzo. Sindsdien een paar keer andere zegeltjes geprobeerd waarvan men beweerde dat ze goed waren, maar niets kwam in de buurt van de lama's. Ik hoorde van iemand dat liquid het meest in de buurt komt van echt goede LSD, maar ik weet niet of dit zo is? Weten jullie hier iets over?"
"ik krijg heel af en toe zolpidem van mijn vader als ik niet kan slapen. Heb het nooit geprobeerd om tot rust te komen, als je gespannen/gestresst bent kan je misschien beter oxazepam nemen om tot rust te komen...? Minder heftig ook... Er word gezegd dat de werking van zolpidem groot deel placebo is, maar dat geloof ik niet... ik word er ontzettend loom van, en kan hoe dan ook slapen op dat spul, hoe slapeloos ik ook ben. En dan neem ik nog maar een halve! Het werkt vrij snel in, binnen een half uur. Ik val dan niet meteen in slaap, maar krijg wel hallucinaties. Niks vervelends, juist wel heel interessant haha :P ik kan de vormen die ik zie zelf beinvloeden, dat is ook erg cool... maar als ik mijn ogen sluit, ben ik ook gauw weg."