Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga vooral naar jump up dnb feestjes en daar merk je dat er veel xtc en wiet word gebruikt. Soms ook speed maar dat heb ik nog maar weinig gezien. persoonlijk hou ik het bij wiet en heel soms xtc"
"persoonlijk heb ik dit probleem niet. zelfs het tegenover gestelde , ik bn veel closer geworden met mijn vrienden. misschien moeten jullie effe een pauze nemen met roken"