Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft wiet invloed op je vriendschap?

Heeft wiet invloed op je vriendschap?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GodHaveMercyLid
01-01-2024, 00:00
#1
persoonlijk heb ik dit probleem niet. zelfs het tegenover gestelde , ik bn veel closer geworden met mijn vrienden. misschien moeten jullie effe een pauze nemen met roken :confused:
M
Mr-jerryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jo mensen.

Ik gebruik nu al een tijdje wiet met mij vrienden, alleen het lijkt wel alsof wiet mijn vriendschap beïnvloed. Mijn vrienden denken alleen nog maar aan wiet dan aan anderen, als ik met een groepje buiten ben en iemand belt mogen we nooit opnemen zodat er meer wiet overblijft voor ons. Maar eerlijk gezegd vind ik dat een beetje raar, zo ga je toch niet met elkaar om? En het word steeds erger soms word er zelfs gezegd je moet geld meenemen anders mag je niet komen. En dat dit allemaal begon met 1 jointje. Zijn dit wel echte vrienden? wat zou ik het beste kunnen doen?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zeggen wel eens je vrienden kun je kiezen, maar je familie krijg je er bij..

Buiten jointjes roken gaat snel vervelen volgens mij, het brengt niks. Ga iets leuks doen met leuke mensen zou ik zeggen. Stop je geld niet wiet, maar in een hobby, of een sport of zo.

Maar goed de keuze is aan jou. Sta voor je keuzes! Succes!

:wave:

Btw. Vriendschap is liefde, echte liefde doe je voelt voor elkaar, vriendschapsrelaties zijn ook relaties waaraan jij en je vriend(en) aan moeten blijven werken. Echte vriendschap heeft dus niks met geld inleggen te maken als het goed is. Zuip en drugsmaten is iets anders. Je kunt natuurlijk wel echte vrienden hebben, waarmee je toevallig ook wel eens drugs kunt gebruiken. Wat je ook kiest, sta voor je keuzes.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken het van vroeger, die types die altijd willen roken maar nooit zelf iets hebben,
Ik ben daar snel klaar mee, geven en nemen en als ze dat niet begrijpen dan kijken ze maar toe :stoned:

Zoals al gezegd is je vrienden kies jezelf en het beste is als je ze op een hand kunt tellen als je het mij vraagt. :)
K
KockarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joopiejo zei:
Ze zeggen wel eens je vrienden kun je kiezen, maar je familie krijg je er bij..

Buiten jointjes roken gaat snel vervelen volgens mij, het brengt niks. Ga iets leuks doen met leuke mensen zou ik zeggen. Stop je geld niet wiet, maar in een hobby, of een sport of zo.

Maar goed de keuze is aan jou. Sta voor je keuzes! Succes!

:wave:

Btw. Vriendschap is liefde, echte liefde doe je voelt voor elkaar, vriendschapsrelaties zijn ook relaties waaraan jij en je vriend(en) aan moeten blijven werken. Echte vriendschap heeft dus niks met geld inleggen te maken als het goed is. Zuip en drugsmaten is iets anders. Je kunt natuurlijk wel echte vrienden hebben, waarmee je toevallig ook wel eens drugs kunt gebruiken. Wat je ook kiest, sta voor je keuzes.
Klik om te vergroten...

dit dit :hearteyes:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben het compleet eens met Joopiejo. Als je er geen plezier in hebt, waarom zou je het dan nog doen? Maak je eigen keuzes, het ziet er naar uit dat je vrienden dat ook doen, wat jij er ook van vind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."