Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oh ik had trouwens de volgende dag wel last van mn nieren."
"Met TV kijken verklooi je echt je trip vind ik. Ik zet weleens films met mooie beelden op zoals Microcosmos of 1 van die Attenborough documentaires want al die beestjes en dieren zijn best leuk om naar te kijken. Maar dan 'poef' verschuift mn aandacht toch weer. Veel planten om je heen en (kleurige) lichtjes geeft je ook wat om naar te kijken."
"Heya, ik kende iemand die ging helemaal uit zn dak als ie saffraan rijst te eten kreeg want als je daar een vrachtwagenlading van op zou eten had je zulke fijne drugs binnen. Nu heb ik een beetje lopen browsen, en safranal (één van de werkende stoffen in saffraan ) bind zich aan de GABAa receptor in je brein. Benzodiazepines en barbituren doen datzelfde en het leidt tot Among the behavioral effects of such drugs are relief of anxiety (anxiolysis), muscle relaxation, sedation, anticonvulsion, and anesthesia. Klik om te vergroten... http://en.wikipedia.org/wiki/GABAA_receptor http://en.wikipedia.org/wiki/Safranal dus wie weet een saffraanrijst loods hier in Nederland?"
"Tis zo duur omdat het van vermalen saffieren is gemaakt. En die Perzen wisten van wanten, vraag Sheherazade maar."
"Steentilstraat das Energy, die is geloof ik aan t verbouwen. Probeer Energizer aan t gedempt zuiderdiep. Kzou gewoon mexicaantjes uit de koelkast doen als ik jou was. Wel even goed erover lezen hey, je bent een uur of 6-10 onder de pannen. Veel plezier, paddo's zijn enorm leuk."
"Heh, lees maar wat rond. Staan zat tips. Veel plezier"
"Ja goed vraag, ik las hier laatst een trip report van een gastje die had even paddo's geslikt bij ouders van een maat van em thuis en was toen verbaasd dat ie helemaal scheef ging. Tis na vier uur vaak een dikke golf beweging. Je denkt dat het is afgelopen en dan hoppa word je weer meegevoerd. Zo ervaar ik het in ieder geval. Zorg er in ieder geval voor dat je minstens zes uur onder de pannen, of onder de blauwe hemel bent zonder gehuil aan je hoofd. Dan komt het wel goed."
"Heh daniel johnston was ik ook heen. Die mensen die voor hem dingen stonden te doen moesten maar snel plek vrij maken voor meneertje Daniel vond ik. Tof dat de orgelheer van De Kift meedeed trouwens. Amsterdam Klezmer Band moet zowieso weer ouwe school gaan spelen. Maar ik geloof dat het hip is om vlakke beats door balkanbrass heen te gooien. Ik vond het wel een vet concert hoor, het kwam alleen wat traag op gang, maar toen ze die dub/reggae riedel hadden gespeeld stond ik wel te stuiteren. Russendisko was een tijdje terug ook in de vera, dat barstte ook van de wervelende oost europese en russische stamp en hop deuntjes. Fatima Spar & the freedom fries komen ook binnenkort. Kheb maar 1 liedje gehoord maar dat zit ook in dezelfde hoek geloof ik. Soort swingmuziek met balkan invloeden."
"Heh, nee geen helpende hand van de vera, slechts financieel wellicht. Kheb wat meer geld over sinds ik gestopt ben roken. En drie concerten in 1 week is niet echt normaal hoor, maar vrienden vroegen of ik meeging naar Daniel. Ik vond Daniel Johnston erg leuk, kben tijdens dat nummer I was living in a Devil Town weggegaan toen had ik het ook wel weer gehad."
"Wat Dzy zegt, als het een goed onafhankelijk onderzoek is zal er weinig aan de hand zijn. Ik hoop niet dat, door één of andere politieke spin, er een verbod uit zal rollen. En allemachtig ik hoop dat de meneren en mevrouwen in de tweede kamer stiekem ook eens een leuke tijd op paddestoeltjes hebben gehad zodat ze weten waarover ze praten. 1 dode is een tragedie, maar die miljoen toffe trips dan?"