Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lege capsules maat 0 om zelf te vullen ! lege capsules om zelf te vullen www.heliosholland.com zelfde maat en staat bij 100mg 0.1g"
"PanameraXL zei: Wellicht ben ik erg onnozel maar waar zie jij dit precies staan? Alvast dank Klik om te vergroten... Beetje naar beneden scrollen tot je omschrijving ziet staan."
"Spyro zei: Hoe gaat het met je? Klik om te vergroten... Goed inmiddels van de broma af, werd bij 1.5mg pyra wel zenuwachtig na 8 uur. Dus nog eens 1.5mg en pyra en dan vanavond laatste x 1.5mg pyra en dan stop ik ermee. Voel me wel depressief een beetje. Laatste broma is 48 uur geleden"
"Spyro zei: Hoe gaat het met je? Klik om te vergroten... Het blijft natuurlijk bizar dat als je vol in de stress voor de huisarts om hulp vraagt en ze je niet helpen.. eerste slechte ervaring met de zorg in nederland."
"nausea zei: Probeer cold turkey te gaan maar luister naar je lichaam. Als je echt zo ziek als een hond wordt neem een klein beetje, halve dosering van wat je hiervoor had etc etc. anders kan het best gevaarlijk worden. Niet fataal maar zeker niet fijn (slaapgebrek maakt je echt gek, m'n benen schoten omhoog, ik hoorde stemmen en zag schaduwen toen 'k niet eens een week dagelijks clona had gebruikt). Hoe gaat het nu? Klik om te vergroten... 13 uur geleden voor het laatst de pyrazolam op en nu gezond gegeten, gesport, veel water gedronken. Voel me wel goed. Bedankt voor alle adviezen iedereen hier ❤️ hopelijk ben ik er nu vanaf. Als het aan de huisarts had gelegen had ik nog 3 weken mogen doorslikken tot in de kliniek. Uiteindelijk de laatste dagen vanaf de broma over gegaan op 3mg pyra verdeeld over de dag en dan nu cold turkey."
"Goedemiddag, ik heb laatst 6 weken aan de GHB gezeten dit was mijn twee binge met in het begin wel eens pauzes van 12 uur maar laatste maand kon ik niet meer slapen dus toen moest het maar 24/7 worden. Elke keer als ik niks nam werd ik ontzettend ongerust echt verschrikkelijk. Laatst bleek mijn dealer geen GHB opeens meer te hebben. Even tussen door ik gebruikte ongeveer tussen de 4.6ml per 2-3 uur. Dus ik moest gaan afkicken. Ik heb voor het slapen gaan anderhalve fles wijn leeg gedronken ben gaan slapen heb toen 2x 1mg xanax genomen zonder tolerantie ondanks dat ik het eerst probeerde met 0.5mg maar dat werkte niet. Voor het slapen 2.5mg xanax nog eens. Toen werd ik om 6 uur weer heel vaag en paniekerig wakker. Gelijk een hele xanax bar erbij. En die dag daarna nog wat xanax geslikt en ben nu op de derde dag. Heb vanochtend nog 1mg geslikt maar nu nergens meer last van.. hoe kan dit? Edit: Ik gebruikte ook af en toe pep tijdens de binge en toen heb ik grotere ghb doseringen genomen. En een ding weet ik iniedergeval zeker! Voor mij nooit meer GHB. Eerste binge alleen beetje last van zenuwen cold turkey maar dit was vreselijk. Gelukkig hielp de alcohol en xanax."
"Zeker weten! Sauna is altijd goed om te ontgiften en genoeg drinken ervoor en erna."
"Pleuny zei: Kan nooit tegen sauna, veel te benauwd . Een keer aan de keta gedaan en toen ging het helemaal mis 😅 Klik om te vergroten... Haha ja dat moet je ook niet met keta doen! 😜 Ik heb ooit een keer perongeluk een punt ket ipv 3mmc genomen op een afterparty. Was al een tijdje bezig dus de punten waren inmiddels behoorlijk groot. En sinds dien nooit meer ket gedaan. Ben niet bad gegaan maar ik keek naar het raam en dacht dat ik de hemel zag (de zon was net aan het opkomen door het witte doorzichtige gordijn) Voor sommige zou dit vast een leuke ervaring geweest zijn maar ik hou van controle dus ket is niet echt mijn drug."
"De Dunne zei: Sauna is niet altijd goed. Als je gezond bent en niet uitgedroogd door bv drugsgebruik is het gezond en HEERLIJK! Maar heb je bv longontsteking moet je absoluut NIET naar de sauna gaan of lang in een vochtige/warme omgeving gaan. Droge niet té warme sauna kan wel maar Turkse stoombaden niet. En vaak is het gehele sauna gedeelte, dus de openbare ruimtes (tussen de sauna’s en zwembaden) ook erg vochtig. Ik heb zelf 2x longontsteking gehad, 1x een enkele en 1x een dubbele. Huisarts en een kennis die fysiotherapeute is zeiden dat dat heel slecht is. Bij ontstekingen aan lage luchtwegen. Kan er op internet niets ober vinden. Wel dat DROGE sauna’s goed zijn voor mensen met astma en nv copd. Infra rood sauna kan altijd. Just saying. Klik om te vergroten... In dat geval raad ik een zout grot / kamer aan. Blijkt heel goed te zijn voor je longen ook tegen COPD. Een familie lid heeft COPD en die heeft daar heel veel baat bij."
"Haha dit herken ik zo erg. 7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel per 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben. Of zakje in de prullebak gooien en vervolgens twee zakken door spitten. Pff wat beschamend is het toch allemaal ook. Heb het nooit met een drugs gehad behalve 3mmc. Dat spul fucked zo erg met je."